• Ore

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

EA: Hann kolla litet snabbt på huset, ser ut att ha stor potential! Hoppas att ni gillar det lika mycket efter visningen!

• Ore

Tänka sig, Televinken är på väg att födas precis när som helst. HÄFTIGT!!!

Semlor: Me like! Måste kolla efter sådana Är nog inne på AM:s linje, helst köpta semlor. På konditorierna i min jobbstad har de även semletårta, förutom marsipan så är det ett vaniljkrämslager under, är faktiskt riktigt gott! Men det är ju inget man köper till sig själv bara sådär

Tinga: Det verkar gå rätt så bra med dagisstarte, hoppas det fortsätter så! Bara du låter bli att jämföra ätandet med andra barn... (Kom ihåg att de andra barnen garanterat har någon annan ovana, som Piff och Puff inte har!)

Ifall jag inte skrev det igår, Sweet, så blev det riktigt snyggt med tyget.

• Ore

Snaily: Tycker också att du borde få ligga på soffan och odla ägg, istället för att rycka in på jobbet Men såvida du inte har lust att säga det till kollegorna, så kanske det blir litet svårt i praktiken...!

Men TÄNK, i slutet på nästa vecka kan du vara gravid Tjoho!

Start september: Det har blivit alldeles för mycket "grattis till tant" på sistonde, men det verkar ändå vara befogat den här gången... Hoppas hon håller sig borta från och med nu, dock!

• Ore

Liten: Härligt med simning!

Vickan: Angående vagn så såg jag en svart Teutonia Fun på babyproffsen i mina trakter igår, extrapris 4695 eller något sådant, då ingick varken mjuklift eller hårdlift.

Men det är säkert ett sådant ex som alla varit och pillat på, nätshopping låter bättre!

• Ore

Tror att Televinken nu ligger och vinkar till sin mamma och pappa, och är så söt att hjärtat smälter på dem

• Ore

Nej, nu måste jag ta tag i mitt liv här

Ska försöka få på en tvättmaskin, snabbamma lillkillen och sedan bege mig till tandläkaren.

Om hissen funkar upp till sportaffären idag, så hade jag även tänkt kolla på termobyxor (kallt att gå ute annars, misstänker
    att jag åkt på UVI...?). Och så har tygaffären utförsäljning...

Hoppas att på ett eller annat sätt fåhöra från Telis att allt har gått bra

• Ore

Hmm, jag fick inte ha mobilen på öht på sjukhuset... Och inte fick jag lämna sjukhuset heller, så det var moment 22 att meddela sig. Fast det var ju på sätt och vis ganska skönt också.

Lyckades ju till sist få maken att sms:a mugglan, så att ni slapp leva i ovisshet i all evinnerlighet.

• Ore

BS: Hoppas att ni har det bra hemma, pussa massor på lilla Astrid (och lika mycket på Iris, så att hon inte blir avundsjuk!).

• Ore

AM: Litet vardagsavbrott i Glamouren, alltså... Men totalt oglammigt hade det varit om du inte sminkat dig!!!

• Ore

Grattis till familjen Telis!!! Välkommen Televinken! *längtar också efter att få höra mer så småningom*

Just det ja, Vickan, skönt att maken får behålla jobbet. Tror du hade varit ambivalent alldeles oavsett vad det blev för resultat Men det kan nog vara skönt nu med lilltrollet på väg, att ni inte behöver röra på er på en gång...

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter