• fru AM

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Frullan: Jisses vilken jul ... Förstår att det var jobbigt men du får det att låta rätt komiskt ändå. Kom i håg att vi hejar på DIG!

Tråddejt på nyårsdagen! Måste jag ha missat att minnesanteckna! Vi ska bort på nyårsafton så jag kan inte lova att jag är i skick att vistas ute bland människor på nyårsdagen men har ni bestämt någon tid och plats om jag hoppeligen kan kvista förbi?

• fru AM

Hej, Nenne! Och Pricken (*gör vågen*)!!!!
    Solbrännan är ett minne blott. Jag fuskar med Cliniques brunutansol litegrann ... Det är nog bara Hektor som har bruna ben nu (konstigt nog blev han brun om dem - trots spf 50 och skuggläge).

Snorkis: Roligt att alla blev så glada! Mina avslöjanden har aldrig varit särskilt dramatiska - men min mamma blev riktigt, riktigt gråtglad första gången (enda gången hon fick uppleva tyvärr)!

• fru AM

BS: Pannacotta? Jag gjorde efter tips härifrån en god med kokosmjölk och lime till vår jättemiddag för någon månad sedan.

Vit chokladmousse med sockerrörda blåbär?

NU ska vi iväg till BVC för barnens dos 2 av vaccinet. Livia påstår att hon inte komer bli ledsen. Nänä.

Igår köpte vi en dubbelvagn - en svart Babytravel syskonvagn (8 månader för sent men bättre sent än aldrig!). Kan knappt vänta tills vi får hem den!

Puss alla

• fru AM

En snabb fråga: vad var det för gynmottagning som jag tror det var Koko och Frejis fick snabb tid hos?

• fru AM

TAck Lappis - kan det ha varit citygyn?

• fru AM

Lappis - tack - men det är inget akut. Har en tid hos MamaMias J-Å i februari (!) och blev lite otålig

Kan du inte gå imorgon? Fortfarande tant?

• fru AM

Absolut inget akut/farligt - ska bara byta preventivmedel tänkte jag. Något av ett anti-problem skulle man väl kunna säga
    Gulliga ni är som undrar och hjälper!

• fru AM
    Avhållsamhet är dock inte hundraproscentigt eftersom den tenderar att slinka in emellanåt i alla fall ...
    MSW skrev 2009-12-29 14:31:24 följande:
    Ah.. Själv har jag ingen aning alls om vad jag vill/ska ha för preventivmedel.. Använder mest avhållsamhet känns det som!
    [/citat]
    MSW skrev 2009-12-29 14:31:24 följande:
    [citat]
    Ah.. Själv har jag ingen aning alls om vad jag vill/ska ha för preventivmedel.. Använder mest avhållsamhet känns det som!
  • fru AM

MSW: kan tipsa om p-ring! Funkade hur bra som helst för mig!

• fru AM

Lappis: Skit också! Stackars dig (och stackars gyn imorgon ). Men kul att du numera har så bra kontakt med pappa (mamma hade du väl bra kontakt med förut också? Men kanske än mer frekvent nu?) Kram

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter