Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Själv ska jag åka så långt som till Djursholm i jul. Men där går gränsen. Inga mer chanstagningar vad gäller jetlag för barnen ....
Själv ska jag åka så långt som till Djursholm i jul. Men där går gränsen. Inga mer chanstagningar vad gäller jetlag för barnen ....
Lappis: det är lika bra du börjar träna på sliskiga drinkar nu, m tanke på Thailandssemestern. En Mai Thai, tack!
Overkligt men helhäftigt!
Måste bara berätta hur jag försöker bemästra makens tankspriddhet: ... Efter passincidenten i Italien så är han numera ensam ansvarig för alla våra resehandlingar. Tyckte det var bättre att ge honom totalansvar än att omyndigförklara honom. De går jättebra! Nu ska jag bara komma på ett sätt som får honom att sluta tappa bort vår elektroniska utrustning när vi är på resande fot ...
Jag saknar BS.
Lappis och herr Lappis står i KÖ!!!!! Hurra! Nu öppnar vi skumpan på riktigt! Se upp för korken .... Tjoff!!!
Vill tipsa blivande vintermammor om rea på åkpåsar: www.mammashop.se/dagens-lucka.html
eller förresten alla blivande mammor, åkpåse behövs ju ända upp till 1,5-2 år minst
nenne: åkpåse! Bärsele: ergo baby eller beco butterfly. fast de är dyra! Vet inte prislappen på era juklappar?