• fru AM

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Själv ska jag åka så långt som till Djursholm i jul. Men där går gränsen. Inga mer chanstagningar vad gäller jetlag för barnen ....

• fru AM

Lappis: det är lika bra du börjar träna på sliskiga drinkar nu, m tanke på Thailandssemestern. En Mai Thai, tack!

• fru AM
    Lapinette skrev 2009-12-18 09:07:16 följande:
    AM - åker ni rakt söderut så blir det ingen jetlag ... ett tips!
    Haha - nej det har du rätt i, men 11 timmar på ett plsan med mina värstingar gör att en kvart i bilen till Djursan känns alldeles lagom.
  • fru AM

Overkligt men helhäftigt!

Telis skrev 2009-12-18 09:42:59 följande:
    Jag tänkte jobba alla vanliga dagar som är kvar i år och sen checkar jag ut till i november/december nästa år om allt går som det ska. Känns totalt overkligt.
  • fru AM

Måste bara berätta hur jag försöker bemästra makens tankspriddhet: ... Efter passincidenten i Italien så är han numera ensam ansvarig för alla våra resehandlingar. Tyckte det var bättre att ge honom totalansvar än att omyndigförklara honom. De går jättebra! Nu ska jag bara komma på ett sätt som får honom att sluta tappa bort vår elektroniska utrustning när vi är på resande fot ...

• fru AM

Lappis och herr Lappis står i KÖ!!!!! Hurra! Nu öppnar vi skumpan på riktigt! Se upp för korken .... Tjoff!!!

• fru AM

eller förresten alla blivande mammor, åkpåse behövs ju ända upp till 1,5-2 år minst

• fru AM

nenne: åkpåse! Bärsele: ergo baby eller beco butterfly. fast de är dyra! Vet inte prislappen på era juklappar?

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter