Summan av kardemumman - livets väsentligheter
JAg är världens största flyttMES! Jag har nämligen aldrig flyttat utanför min stadsdel! Har bott i fem lägenheter i mitt liv - varav fyra i samma fastighet Usch vilken tönt jag är!
JAg är världens största flyttMES! Jag har nämligen aldrig flyttat utanför min stadsdel! Har bott i fem lägenheter i mitt liv - varav fyra i samma fastighet Usch vilken tönt jag är!
Snaily: är det det där jobbet i staden norr om Nenne eller vad det var?
Snaily: det får de inte fråga - så därför får man ljuga om de frågar ... så resonerar jag.
Säg att "nej just nu är vi så nöjda med vår lilla husse, matte, hund- familj" eller ngt liknande. De behöver verkligen inte veta huruvida ni pökar på lördagar, inseminerar er eller ivf:ar!
Lycka till med jobbet!
Eller "nyfikenhet" - alla mynt har två sidor (vad jag menar är att det beror på hur man väljer att se på det - positivt eller negativt)
Haha - och jag så som sa att jag var en flyttMES ... När jag egentligen är "rotad och hemkär" ...
Måste bara inflika ett REA-tips på mamma-/babygrejer:
www.mammashop.se/rea-rea-rea.html
Vickan:
jag har ju berättat för dig vilken sort Trollet är ...
//Oraklet i Sthlm
Ang PoP-byxorna så kan man byta resårbandet till ett längre ... Jag bytte både till längre (när jag var som tjockast) och sedan kortare (efter förlossningen medan jag ännu var tjock).