Inlägg från: sarahkka76 |Visa alla inlägg
  • sarahkka76

Juli 2010

Nu är inbjudningskorten och infobladet klara! Nu ska det bara skrivas på kuverten

vi3: det var ett bra pris! Ja, för 50 gäster räcker det med 3st.

sajberpillan: vad spännande! Jag tror att iden med halsbandet är jätte bra! Pengar skulle jag inte vilja ha, det känns bättre med ngt som man har lagt mer tanke på.

katja: nä, jag kan inte dansa varken tango eller ngt annat hehe
    Ja, vi får se hur det ser ut på deras katalog, men jag tror på de faktiskt

korallbruden: de är duktiga men vilka priser! Vi valde bort de pga det.
    Vi har inte löst festbiten än när det gäller musik. Vi kommer inte att ha liveband vet iaf.

• sarahkka76

Nu är inbjudningskorten och infobladet klara. Nu ska det skrias på kuverten

katja: vad bra att vf var så tillmötesgående. Ja, precis, det man vill ha är att det ska vara lite personligt.

kärleken: vad skönt att ha det fixat. Vad fint det lät!

källerud: välkommen tillbaka

vi3: vi kommer att skicka den när det 3 månader kvar. Kolla så att det blir i såna fall exakt 4 månader.

• sarahkka76

katja: ja, vi behöver också köpa mer bläck sen när vi ska börja skriva ut festprogrammet. Det går åt en del.
    Men vad konstigt att vf inte vill göra mer än det hon behöver. vår verkar vara mer öppen, men vi får se sen när det väl gäller.
    Vår vigsel verkar bli 34min lång.

• sarahkka76

katja: nä, det tycker jag inte. De flesta borgerliga verkar ligga på en 20min i genomsnitt. Vi kanske blir tvungna att korta ner våra. Vi får se vad som sägs när vi ska träffa solisterna.
    Ja, precis, de har en text på ca 2 min som de måste säga, sen kan man komma överens gällande resten. Vissa vf är mer villiga än andra.

Nu är kuverten klara Skriften ska torka och sen är det bara att stoppa in korten

• sarahkka76

Nu har jag lagt upp bilder på inbjudningskorten och inflobladet om ni vill titta. Kuverten är svarta med silverskrift.

• sarahkka76

roses: tack! ja, det känns jätte skönt! Nu kan man fokusera på annat.
    Åh vilka snygga inbjudningar ni har! :-O Kuverten var hur snygga som helst!
    Nice att ringarna verkar passa perfekt

• sarahkka76

sajberpillan: tack Kulmed namnbytet. Jag ska också byta sen men det blir till min mans efternamn.

katja: nice!

periwinkle: jätte fina inbjudningskort!

Ceke: jaghar också två efternamn och använder bara den första aktivt. Jag kommer att ta bort båda och ersatta dem med in mans efternamn. På blanketten kan du ändra allt på samma gång.

• sarahkka76

jag ska fixa hår och smink på hotellet. Stylisten kommer att komma dit, jätte skönt!

Svar på tråden Juli 2010