kärleken9: hahaha ja, man får ha ngt knep, eller göra som man gjorde förr i tiden, en snuttetrasa doppad i vin, men i vårt fall i brudskål hahaha
Nä, vi får se hur vi gör med liten.
rosesarered: ja, men det verkar vara en bra lösning för er del. Vi ska gifta oss 15min från där vi bor och min frisör ligger in i stan vilket är över en timme så jag kommer att ha hår och smink på plats. Vi ska se hur vi gör med det runtikring.
Vi bor i en tvåa, med en stor hund, två katter och vi kommer då att ha en 3 månaders baby. Plus frisören och ev den som ska fota förberedelserna som är min kusin. Min tärna får nog göra sig iordning hemma, och hunden ska jag försöka ha ngn annanstans. Katterna kan jag tyvärr inte göra ngt åt så man får klä på sig i sista minuten så att de inte går och stryker sig.
minimis: jag har köpt all material på panduro. Pappret till själva kortet, dekorpappret, stämpeln, och det genomskinliga pappret till texten.
Vi kommer att ha ett spädbarn som ngn av släktningarna får ta hand om. Min pappa kommer inte att föra mig till altaret utan jag och min m2b ska gå tillsammans.