Juli 2010
Idag ska vi gå och beställa våra ringar! Det är så spännande, can´t wait!
Idag ska vi gå och beställa våra ringar! Det är så spännande, can´t wait!
Nu är ringarna beställda
korallbruden: vi kommer också att köra med papperservetter, tygservetter kommer man att ruinera sig på annars.
Bild på diamantringen finns i mitt galleri, de andra finns det inga bilder på men de är vanliga raka (rör som de kallas för)i palladium och rosé.
källerud: vi har fyrkantiga, svarta eftersom det är en av temats färger. Sen ska namn och adress skrivas med silverpenna som också är en av de andra färgerna. Kuverten köpte jag på Panduro.
Nu är festprogrammet i stort sett klart. Ska bara lägga in lite info om gästerna och bordsplacering vilket jag kommer att göra efter OSA.
Vi har även bestämt oss för att satsa på att sova på hotell med bebisen dagen innan samt på bröllopsnatten, för att kunna få lite lugn och ro från alla djur här hemma när vi bor så litet, så kan hår-och make-up stylisten komma dit.
Försöker hitta ett hotell nära oss men det finns inte så många så vi får se vilken vi väljer.
Nu har vi bokat hotell till dagen före bröllopet och till bröllopsnatten. Ett fint dubbelrum med badkar så vi kan mysa, och spjälsäng till bebisen. Då kan vi ta det lugnt och tjejen som ska fixa hår och make-up får bättre utrymme
Ang. färgtema. Vi har svart, purpur och silver. Alla dessa tre färger samt "diamanter" kommer att gå igen i vår klädsel samt i dukningen. Vi kommer att uppmuntra gästerna att låta sig inspireras av dessa färger, men inget tvång.
Min blivande har förutom sitt jobb en förening som han tar otroligt mkt tid från honom vilket har gjort att jag har stått med allt själv. Han lyssnar, tycker till, väljer, men själva letandet och görandet faller på mig. Nu i helgen kommer han att bli klar med hans ansvarsområde och då kommer han att kunna engagera sig mer