Juli 2010
Här händer det grejer hela tiden, vad kul!
kärleken: kan han inte gå före er. Då går ni in samtidigt, han spelandes och ni strax bakom honom. Eller om ni vill vänta tills han är framme vid altaret.
Här händer det grejer hela tiden, vad kul!
kärleken: kan han inte gå före er. Då går ni in samtidigt, han spelandes och ni strax bakom honom. Eller om ni vill vänta tills han är framme vid altaret.
kärleken: jo, det är sant. Det låter hur kul som helst!
Nu strular det till sig här. Inbjudningarna ska vara klara till den 1:a mars och vi kanske inte vet var vi ska vigas. Fick reda på idag att om vi ska vigas i trädgården på gården där vi senare ska ha festen inte har tillräckligt många stolar! Jag kan inte låta folk stå i värmen i 40-45min och som dessutom har högklackat m.m. Sen var de inte 100 på att vi fick plats inne på övervåningen där vi hela tiden har räknat med att vara om det är dåligt väder. Så nu måste vi dit nästa vecka och titta om vi får plats. Jag antar att de måste prata om andra stolar eftersom de säger att de var 50 pers i det rummet och vi kommer att vara 50 till middagen. Det är omöjligt att de tar en bokning på antal personer som de inte har stolar till. Det borde vara deras jobb att fixa tycker man. Har mailat till de dessa frågor. Får se vad vi får för svar.
kärleken: det är borgerligt. Ja, det tycker jag med. Men ska det vara så att de inte fixa stolar till alla och ändå ta betalt för att ställa de få de har (1000kr) så struntar jag i det och fixar stolar själv och ber tex min mamma att ställa upp dem eller om var och en tar en stol, och så tar jag inte brudskålen hos dem utan fixar de också själv.
Vad roligt, det kommer att bli jätte bra det där
källerud: ja, vem vet vad de menar. Vi ska dit på onsdag och prata med dem ang det. Jag skulle kunna tippa på att det är andra stolar de pratar om eller som du säger att det är bara är de som vi ska ha till middag och är bara villiga att ta ut för de gamla. Men varför ska de ta 30min betalt för det undrar jag?
roses: förstår att du känner dig besviken, jag kommer att känna likadant när det väl blir min tur. Det verkar som att det är rätt vanligt dock.