• Casmel

Juli 2010

Tog mig friheten o starta en ny tråd till oss

Whitewedding: 3 juli
    tessomac: 3 juli
    AnneliM: 3 juli
    h and a 2010: 3 juli
    Lyckligtjej: 3 juli
    Idajohanna82: 3 juli
    Fenixx: 3 juli
    aikidoaasa: 3 juli
    Mrs Opp: 3 juli
    happytoaster & tommystena: 3 juli
    JollyO: 3 juli
    NightElf: 3 juli
    AnnaMartin: 3 juli
    Korallbruden: 3 juli
    Jessie81: 3 Juli
    Julibrud10: 3 juli
    KatjaB: 10 juli
    brudjuli2010: 10 juli
    kikki kikki: 10 juli
    Tokisen: 10 juli
    Periwinkle: 10 juli
    sommar10: 10 juli
    Kullaberg: 10 juli
    sockersmulan: 10 juli
    Juli 2010: 10 juli
    Fru Indosaurie: 10 juli
    zeldae: 10 juli
    Sussi08: 10 juli
    Ceke o Kece: 10 juli
    Chippis419: 10 juli
    Bruden 100710: 10 juli
    trendig: 10 juli
    HemligE : 10 juli
    Björnisarna: 10 juli
    Lycklig 81: 17 juli
    LoveA: 17 juli
    Mia77: 17 juli
    wiicky: 17 juli
    100717: 17 juli
    Juli 2010. 17 juli
    Casmel: 17 juli
    Sandie87: 24 juli
    Juli100724: 24 juli
    Everton: 24 juli
    Gotlandstös: 24 juli
    Nyen80: 24 juli
    suzem: 24 juli
    Rosesarered: 24 juli
    Hante: 24 juli
    Karlstadtös i Stockholm:24juli
    BlivandeFruPettersson: 24 juli
    Miss Alice: 25 juli
    Källerudd: 28 juli
    Blomman82: 30 Juli
    Sarahkka: 31 juli
    Jossposs: 31 juli
    Grönprickig: 31 juli
    Clea: 31 juli
    Sajberpillan: 31 juli
    Fru i juli 2010: 31 juli
    El amor: 31 juli
    karinochjonas: 31 juli
    MrsMuffin: 31 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 09:33
    MiaCia2010 31 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 19:49
    Kärleken9 10 juli
    Juli 2010 17 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 19:52
    Vi3 3 juli
    tessomac 10 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-28 20:28
    icimici 24 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-01 16:38
    Racolina 31 juli

• Svar på tråden Juli 2010
  • Katinkaa

Ja det verkar så =) Åh vad jag längtar :)
    Imorgon blir det fröhoppningsvis provning av klänningar, fast får se hur vädret är, vi måste köra ca 20 mil enkel resa...

rosesarered skrev 2010-01-06 20:34:01 följande:
    Verkar som att vi gjort ungefär lika mycket
  • Korallbruden

Börjar känna mig som en bridezilla igen Har bokat hår och smink redan under nov-dec förra året. Smink blir ett säkert kort. Kommer att få ha Lancomes egen makeuppartist men hår blir ett wildcard... skall till Rinkeby och sätta upp håret... Hade en dröm om att gå till Mikas men vill inte betala 4.600 på Mikas för hår och smink + 3400 för mina tärnor totalt 8.000 kr för hår och smink. Kändes galet för EN dag. Började titta på Björn eller Bobby men fick börja lugna ner kostnaderna så blir inte frisyren bra så gömmer jag den under slöjan

Katinkaa: Vart och vilka butiker skall du åka och prova i? Hoppas du hittar det du önskar dig

• KatjaB

ja, det drar iväg så kopiöst för bara smink och hår, så det är nog bra att kolla priserna. Min spontanta känsla är iallafall att det är lättare att få en snygg frisyr om man ska ha något som är relativt klassiskt, än att chansa på sminket. Man vill ju gärna vara ett vackrare jag, inte bara se spacklad ut.

Korallbruden skrev 2010-01-07 11:18:52 följande:
    Börjar känna mig som en bridezilla igen Har bokat hår och smink redan under nov-dec förra året. Smink blir ett säkert kort. Kommer att få ha Lancomes egen makeuppartist men hår blir ett wildcard... skall till Rinkeby och sätta upp håret... Hade en dröm om att gå till Mikas men vill inte betala 4.600 på Mikas för hår och smink + 3400 för mina tärnor totalt 8.000 kr för hår och smink. Kändes galet för EN dag. Började titta på Björn eller Bobby men fick börja lugna ner kostnaderna så blir inte frisyren bra så gömmer jag den under slöjan Katinkaa: Vart och vilka butiker skall du åka och prova i? Hoppas du hittar det du önskar dig
  • CeKe

Oj, jag börjar inse att vi är otroligt lycligt lottade i och med att jag har en kusin som jobbar med att fixa uppsättningar och även smink... och som kommer vara med hela dagen även som gäst

• Kärleken9

Hjälp jag börjar få panik över klänning känner jag. Måste iväg snart och prova i butik så jag åtminstone vet hur det känns och vad jag vill ha och passar i. Har ni alla redan gjort det? Någon som skickar efter från Kina eller så?

• minimis

Jag ska prova brudklänning i butik troligen nästa vecka, och därefter ska jag beställa från Kina. Fast jag har även tänkt gå ner en del i vikt med, men då kan man ju bara lämna in här i Sverige och få den insydd.. Eller så väntar jag ett par månader iaf med att beställa...

• JollyO
    KatjaB skrev 2010-01-06 19:07:31 följande:
    Nu vill jag ha åsikter, vilken sida är finast/snyggast? www.mywedding.com/simonkatja/simon-katja.weddingannouncer.com/Ni får ha överseende med nåt stavfel mm, de är inte helt klara än
    Min Firefox kraschade alla tre gångerna jag försökte gå in på weddingannouncer. Såg sidan i ungefär tre sekunder varje gång, så den känns inte så säker...
  • Tokisen

Jag va och provad modell och sånt i december, sen i mars ska jag beställa från milly bridal (kina)

Kärleken9 skrev 2010-01-07 11:43:07 följande:
    Hjälp jag börjar få panik över klänning känner jag. Måste iväg snart och prova i butik så jag åtminstone vet hur det känns och vad jag vill ha och passar i. Har ni alla redan gjort det? Någon som skickar efter från Kina eller så?
  • KatjaB

jollyo: oj då, ja det lät ju skumt.. men Simon gillade mywedding mer än weddingannouncer också, så det blir nog inte den iallafall.

Jag skulle beställa från Kina men fick min drömklänning till reapris här i sverige. Hade sparat 2000 kr på att beställa en kopia från Kina, men vill inte riskera att det inte blir likadan. Vill ha just en sån och inte en liknande, och så ingår ändringssömnad och uppläggning mm där jag köpte den, så då slipper jag den eventuella kostnaden om man hade beställt från Kina.

Jag gör sminket hos makeupstore, 1400 tar de men då ingår smink för 900 kr som man får.
    Håret kostar 1400.

Svar på tråden Juli 2010