• Casmel

Juli 2010

Tog mig friheten o starta en ny tråd till oss

Whitewedding: 3 juli
    tessomac: 3 juli
    AnneliM: 3 juli
    h and a 2010: 3 juli
    Lyckligtjej: 3 juli
    Idajohanna82: 3 juli
    Fenixx: 3 juli
    aikidoaasa: 3 juli
    Mrs Opp: 3 juli
    happytoaster & tommystena: 3 juli
    JollyO: 3 juli
    NightElf: 3 juli
    AnnaMartin: 3 juli
    Korallbruden: 3 juli
    Jessie81: 3 Juli
    Julibrud10: 3 juli
    KatjaB: 10 juli
    brudjuli2010: 10 juli
    kikki kikki: 10 juli
    Tokisen: 10 juli
    Periwinkle: 10 juli
    sommar10: 10 juli
    Kullaberg: 10 juli
    sockersmulan: 10 juli
    Juli 2010: 10 juli
    Fru Indosaurie: 10 juli
    zeldae: 10 juli
    Sussi08: 10 juli
    Ceke o Kece: 10 juli
    Chippis419: 10 juli
    Bruden 100710: 10 juli
    trendig: 10 juli
    HemligE : 10 juli
    Björnisarna: 10 juli
    Lycklig 81: 17 juli
    LoveA: 17 juli
    Mia77: 17 juli
    wiicky: 17 juli
    100717: 17 juli
    Juli 2010. 17 juli
    Casmel: 17 juli
    Sandie87: 24 juli
    Juli100724: 24 juli
    Everton: 24 juli
    Gotlandstös: 24 juli
    Nyen80: 24 juli
    suzem: 24 juli
    Rosesarered: 24 juli
    Hante: 24 juli
    Karlstadtös i Stockholm:24juli
    BlivandeFruPettersson: 24 juli
    Miss Alice: 25 juli
    Källerudd: 28 juli
    Blomman82: 30 Juli
    Sarahkka: 31 juli
    Jossposs: 31 juli
    Grönprickig: 31 juli
    Clea: 31 juli
    Sajberpillan: 31 juli
    Fru i juli 2010: 31 juli
    El amor: 31 juli
    karinochjonas: 31 juli
    MrsMuffin: 31 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 09:33
    MiaCia2010 31 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 19:49
    Kärleken9 10 juli
    Juli 2010 17 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 19:52
    Vi3 3 juli
    tessomac 10 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-28 20:28
    icimici 24 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-01 16:38
    Racolina 31 juli

• Svar på tråden Juli 2010
  • sarahkka76
    KatjaB skrev 2010-01-07 20:05:18 följande:
    jo det var det jag menade, att beroende på hur mycket broderier det är så är det ju olika svårt/lätt att ta in klänningen, men att din syster säkert fixar det om hon är duktig på att sy. Idag fick vi hem m2b:s plommonstop och så har vi råkat beställa en pyttepyttelite för liten, såå irriterande, men den var inte så dyr, så det blir nog till att beställa en annan
    Åh vad drygt! Tur att det inte var så dyrt då!
  • sarahkka76

sigma: grattis!

mimmi: thailand, men det beror på vad ni vill göra på plats? Vi skulle till Maldiverna men nu väntar vi barn så det blir inget

CeKe: tack Vi köpte ena tyget på Ikea o den andra på Ohlsson tyger i Sthlm.

• Mia 77

Vi betalar 2195 kr... då ingår det bubbel, frukt och choklad på rummet vid ankomsten. Frukost på rummet dagen efter samt fri tillgång till det spa som finns på hotellet

• KatjaB

ja just ja, frukost ingick ju i vårt paket också. Fast jag känner att jacuzzi inte är så viktigt. Det är ju mitt i sommaren och jag tror nog inte att vi kommer bada mitt i natten iallafall
    Istället får vi njuta av slottsutsikten

Så irriterande, eller ja, visserligen kul att det går framåt. Men jag har gått ner lite i vikt sen vi köpte förlovningsringar och beställde vigselringen. Nu måste jag nog lämna in dem så att de blir lite mindre, jag tappar den inte men retar mig på att den är aningen för stor nu. Och med vigselringen sen blir man ju orolig för att tappa den kanske, den kostade ju ändå en slant

• Katinkaa

Åhhh tänka sig, igår var jag och min m2b i linköping och provade ut våra kläder! Han var så j*dra snygg i sina, längtar massor tills jag får se honom i kläderna på "VÅR" dag ;)
    Jag provade även en massa klänningar och döm om min förvåning när denna:
    www.millybridal.com/store/comersus_viewItem1.asp&idCategory=50
    passade perfekt. Hade tittat på den innan men var säker på att jag inte skulle passa i den eftersom jag är överviktig men ack så fel jag hade. Den var klockren!!! Så nu ska den beställas från Milly hade jag tänkt. Pris i affären var 10500:- och tror genom milly så kostar den ca 2600:- otroligt egentligen! Förresten, när man provar den i affären är de ju skenor, är det de när man beställer från milly med?

o ringen är med fixad..nu börjar det röra på sig :) Fick till och med ringen på 25% rabatt plus att vi ska sälja lite guld vi inte använder.. känns bra detta =)

Ibjudningarna ska bli klara i veckan som kommer, tärnorna kommer till helgen och ska hjälpa till och vika och fixa de med mig =)

Hur går det för er andra?

• Korallbruden

Katinkaa: Den klänningen har jag sätt till salu på på BT och samma tjej har haft den på Blocket. Ta en koll och se om den finns kvar

• källerudd

Vi skulle ju haft våra tänkta toasmasters på middag ikväll...har verkligen tänkt hur jag skulle berätta att vi ska gifta oss och sen fråga om de vill vara toastmasters...Nu fick jag ett mess från det ena paret här på morgonen, hennes sambo har blivit sjuk så de kommer inte :S hon vägrar köra 20 mil själv...Visst det kan jag väl förstå, men nu känns ju allt lite meningslöst..Blir inte samma sak med bara det ena paret =(

känner mig lite deppig just nu, men men det blir väl kanske bra ändå...

• rosesarered

Katinkaa,
    vilken fart ni fick i planeringen kul med klänningen, den var väldigt fin och lite speciell, inte som alla andra brudklänningar. Förstår precis vad du menar med att fästmannen var snygg i sina kläder. Det tyckte jag också när vi var och provade. Då satt jag och läste i alla tackkorten som männen/paren lämnat till butiken efter bröllopet. I ett fanns följande text som bruden hade skrivit: Så snygg har jag inte sett x varken förr eller senare! tack!
    Det var lite kul..

källerudd,
    vad tråkigt, speciellt när du sett framemot det så mycket. Ni kanske kan bestämma ett annat datum för när ni ska träffas? Ni hinner! Jag tror att toastmastrarna mest är med på sluttampen av planeringen, eller?

För oss har det blivit stopp i planeringen igen när vi båda jobbar och sen har jag mitt pluggande också. Så för min del blir helgen rapportskrivande och pluggande samt att jag ibland kikar in på Bt

• KatjaB

katinkaa: vad kul! klänningen är jättesnygg.
    Det är skenor i klänningarna, var inne på att köpa en från millys själv först så jag har mailat fram och tillbaka med dem. Men nu fick jag ju min nedsatt så då blev det inget, men jag tror att alla som handlat där varit riktigt nöjda.

• Katinkaa

Katja B
    Tack!! Jag tror den kommer bli skit bra! Jag har ALDRIG känt mig så vacker som när jag tog på mig den =)

Ahh vad kul, ja lyckas man få den nedsatt så spelar det ju ingen roll! Har du bild på din på galleriet??

Svar på tråden Juli 2010