• Casmel

Juli 2010

Tog mig friheten o starta en ny tråd till oss

Whitewedding: 3 juli
    tessomac: 3 juli
    AnneliM: 3 juli
    h and a 2010: 3 juli
    Lyckligtjej: 3 juli
    Idajohanna82: 3 juli
    Fenixx: 3 juli
    aikidoaasa: 3 juli
    Mrs Opp: 3 juli
    happytoaster & tommystena: 3 juli
    JollyO: 3 juli
    NightElf: 3 juli
    AnnaMartin: 3 juli
    Korallbruden: 3 juli
    Jessie81: 3 Juli
    Julibrud10: 3 juli
    KatjaB: 10 juli
    brudjuli2010: 10 juli
    kikki kikki: 10 juli
    Tokisen: 10 juli
    Periwinkle: 10 juli
    sommar10: 10 juli
    Kullaberg: 10 juli
    sockersmulan: 10 juli
    Juli 2010: 10 juli
    Fru Indosaurie: 10 juli
    zeldae: 10 juli
    Sussi08: 10 juli
    Ceke o Kece: 10 juli
    Chippis419: 10 juli
    Bruden 100710: 10 juli
    trendig: 10 juli
    HemligE : 10 juli
    Björnisarna: 10 juli
    Lycklig 81: 17 juli
    LoveA: 17 juli
    Mia77: 17 juli
    wiicky: 17 juli
    100717: 17 juli
    Juli 2010. 17 juli
    Casmel: 17 juli
    Sandie87: 24 juli
    Juli100724: 24 juli
    Everton: 24 juli
    Gotlandstös: 24 juli
    Nyen80: 24 juli
    suzem: 24 juli
    Rosesarered: 24 juli
    Hante: 24 juli
    Karlstadtös i Stockholm:24juli
    BlivandeFruPettersson: 24 juli
    Miss Alice: 25 juli
    Källerudd: 28 juli
    Blomman82: 30 Juli
    Sarahkka: 31 juli
    Jossposs: 31 juli
    Grönprickig: 31 juli
    Clea: 31 juli
    Sajberpillan: 31 juli
    Fru i juli 2010: 31 juli
    El amor: 31 juli
    karinochjonas: 31 juli
    MrsMuffin: 31 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 09:33
    MiaCia2010 31 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 19:49
    Kärleken9 10 juli
    Juli 2010 17 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 19:52
    Vi3 3 juli
    tessomac 10 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-28 20:28
    icimici 24 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-01 16:38
    Racolina 31 juli

• Svar på tråden Juli 2010
  • Kärleken9

KatjaB: Och vad fick du då betala för din dröm i sverige?

Jag har gått ner 10kg sen i september och hoppas så klart på nåt till innan sommaren. Men jag vill inte vänta för länge med klänningen heller. Min syster är duktig på att sy, har bla sytt en balklänning till mig och släp till sin egna brudklänning så jag hoppas hon kan hjälpa mig med ev syjobb. Sen är det säkert lättare att ta in än ut. Jag vill inte ha släp, inte axelbandslös, känns som utbudet är väldigt begränsat då. Någon med tips?

• KatjaB

det beror ju på hur mycket broderier det är på, men är din syster duktig på att sy så kan hon ju säkert göra det bra.

Jag betalar 5000 kr.

Kärleken9 skrev 2010-01-07 13:49:34 följande:
    KatjaB: Och vad fick du då betala för din dröm i sverige? Jag har gått ner 10kg sen i september och hoppas så klart på nåt till innan sommaren. Men jag vill inte vänta för länge med klänningen heller. Min syster är duktig på att sy, har bla sytt en balklänning till mig och släp till sin egna brudklänning så jag hoppas hon kan hjälpa mig med ev syjobb. Sen är det säkert lättare att ta in än ut. Jag vill inte ha släp, inte axelbandslös, känns som utbudet är väldigt begränsat då. Någon med tips?
  • josspossgirl1

källerudd. Hon hade absolut ställt upp om hon var hemma, men då hennes man inte är svensk, så åker de till hans hemland några veckor varje år, vilket är då salongen är stängd, då hon är ägare av den. Så jäkla typiskt.

nån som har nån salong och pris att rekommendera?

• josspossgirl1

katja. Vart skall du göra håret någonstans?

• Kärleken9

KatjaB: Menade snarare att systeryster kan hjälpa mig att sy in klänningen om det skulle va så att jag går ner mycket i vikt. Brudklänningen ska jag köpa.

• Kärleken9

Josspossgirl: Kan kanske va bra att veta vart du bor.

• källerudd
    josspossgirl1 skrev 2010-01-07 14:25:52 följande:
    källerudd. Hon hade absolut ställt upp om hon var hemma, men då hennes man inte är svensk, så åker de till hans hemland några veckor varje år, vilket är då salongen är stängd, då hon är ägare av den. Så jäkla typiskt.nån som har nån salong och pris att rekommendera?
    Jaha då förstår jag..Tyckte det lät lite konstig annars =) Men är hon inte ens i landet är det ju inte lätt...Hoppas du hittar något bra!!
  • sarahkka76

Idag har vi varit och valt och provat sambos kläder, och nu är de bokade, så skönt! Finns bild i mitt galleri. Det är den kostymen men det som är i rött på bilden ska vara i purpur istället.

Äntligen goda nyheter ang tyget till våra löpare! Nu har beställningen kommit in med rätt antal meter och billigare än vad vi räknade med

• Katinkaa

Woho idag har vi varit och bestält ringen!!! Jättefin!! Blev inte den jag hade tänkt men den här var mycket finare och mycket billigare dessutom :)
    känns skönt att kunna bocka av ännu en sak, imorgon blir det klänningsprovning =)

• KatjaB

jo det var det jag menade, att beroende på hur mycket broderier det är så är det ju olika svårt/lätt att ta in klänningen, men att din syster säkert fixar det om hon är duktig på att sy.

Kärleken9 skrev 2010-01-07 14:53:15 följande:
    KatjaB: Menade snarare att systeryster kan hjälpa mig att sy in klänningen om det skulle va så att jag går ner mycket i vikt. Brudklänningen ska jag köpa.
    Idag fick vi hem m2b:s plommonstop och så har vi råkat beställa en pyttepyttelite för liten, såå irriterande, men den var inte så dyr, så det blir nog till att beställa en annan
Svar på tråden Juli 2010