• iregnet2010

Tips för ett DYRARE bröllop

Vi känner alla till och läser om och om igen om hur man gör sitt bröllop billigare.

I rättvisans namn tycker jag därför att det vore bra med en tråd om hur man gör sig bröllop dyrare. Det måste ju finnas några bra sätt för oss som vill lägga så mkt pengar som möjligt ??

Kom igen nu tjej ge mig förslag!

Jag kan börja:
    -Sminka dig hos MIKAS, kosta 5000 om du gör det i stockholm och vill du ha konsultation innan kostar det ytterligare tusen.
    -Köp dina inbjudningar hos TWINK, ett förslag jag fick kostade 75 kr st..mm.. det är gästerna värda!

• Svar på tråden Tips för ett DYRARE bröllop
  • JustMeAndMyLove

Hahaha, ja det vore nått!

miaik skrev 2010-01-15 16:32:53 följande:
    Istället för ris skulle man kunna kasta bladguld och små diamanter.
  • Misan79

Hahaha! Fantastiska förslag. Måste man inte låta flyga in sina gäster med jetplan? D ska väl hämtas från flyget med limo? Hästdroska är ju fint förstås :-P

• KatjaB

eller varför inte skapa ett vinterlandskap mitt i sommaren? Hyra in snökanoner och grejer

• KatjaB

1000 vita duvor som köps bara för att släppas ut efter vigseln.. hälften av dessa kan färgas rosa för att matcha färgtemat

• KatjaB

eller ta Celine Dion som servitris.. bara för att man kan liksom

Sörön10 skrev 2010-01-15 11:57:31 följande:
    Celine Dion kanske kan vara solist på vigseln? Å, jag vet! Återförena ABBA på festen! :P Lär ju kosta mer än en miljard, eftersom de nobbat det budet redan! (om jag inte minns fel)Nej, allvarligt! Kul med en sån tråd! =)
  • Korallbruden

Ett vackert minnesvärt smycke till alla gäster som present "Not smaller than a rock..."

• Korallbruden

Det är underbart att få drömma ibland...

• dreams can come true

ge sminkningen på MIKAS till alla kvinnor som kommer på bröllopet, så de är fina på din stora dag, boka ett helt spa som alla kan vara på dagen innan bröllopet så alla är utvilade och redo för fest hela nästa dag....flyg över tärnorna till New York och ha möhippan där en kväll-once in a lifetime,you know;)

• Martinaa

Hahaha.

Den här tråden börjar inte spåra ur eller så??

• 090208
    Korallbruden skrev 2010-01-15 14:02:14 följande:
    Dags att köpa en trisslott... plötsligt händer det ....
Svar på tråden Tips för ett DYRARE bröllop