• iregnet2010

Tips för ett DYRARE bröllop

Vi känner alla till och läser om och om igen om hur man gör sitt bröllop billigare.

I rättvisans namn tycker jag därför att det vore bra med en tråd om hur man gör sig bröllop dyrare. Det måste ju finnas några bra sätt för oss som vill lägga så mkt pengar som möjligt ??

Kom igen nu tjej ge mig förslag!

Jag kan börja:
    -Sminka dig hos MIKAS, kosta 5000 om du gör det i stockholm och vill du ha konsultation innan kostar det ytterligare tusen.
    -Köp dina inbjudningar hos TWINK, ett förslag jag fick kostade 75 kr st..mm.. det är gästerna värda!

• Svar på tråden Tips för ett DYRARE bröllop
  • Sebastiána

dreams can come true skrev 2010-01-15 20:59:28 följande:

ge sminkningen på MIKAS till alla kvinnor som kommer på bröllopet, så de är fina på din stora dag, boka ett helt spa som alla kan vara på dagen innan bröllopet så alla är utvilade och redo för fest hela nästa dag....flyg över tärnorna till New York och ha möhippan där en kväll-once in a lifetime,you know;)
    Och sedan ska alla fotograferas av en känd fotomodell-fotograf.
  • Lyckliga013bruden

Kan hon heta Anne Leibowitz eller liknande som är ganska känd fotograf. Är inte Carl-Philip fotograf och troligtvis dyr

Sebastiána skrev 2010-01-16 11:41:44 följande:
    dreams can come true skrev 2010-01-15 20:59:28 följande:Och sedan ska alla fotograferas av en känd fotomodell-fotograf.
  • iregnet2010

bli vigd av påven (i en luthersk kyrka) det blir nog vääääääääääldigt dyrt :)

• aikidoaasa
    Martinaa skrev 2010-01-15 21:10:20 följande:
    Hahaha.Den här tråden börjar inte spåra ur eller så??
    Den spårade typ ur från första början... frågan är om TS ville detta eller inte...
  • KatjaB

ja, jag tolkade denna tråd som en kul och lite ironisk tråd.. dock så kanske det inte var intentionen med tråden från början

aikidoaasa skrev 2010-01-16 15:04:13 följande:
    Den spårade typ ur från första början... frågan är om TS ville detta eller inte...
  • iregnet2010

eh jo....spåra ur behövs...dock underskattade jag alla BT-brudars fantastiska fantasi...

KatjaB skrev 2010-01-16 18:26:03 följande:
    ja, jag tolkade denna tråd som en kul och lite ironisk tråd.. dock så kanske det inte var intentionen med tråden från början
  • varelse

Jag tycker vi kan hyra in filmare och regissör och redigerare från Hollywood, så att vi får den perfekta bröllopsfilmen!

Och sedan hyr vi in ALLA våra favoritartister för att köra VARSIN låt live på bröllopet.

Tårtan gör vi ala den där reportern som beställde en life-size-tårta föreställande... just det... sig själv! Den kan inte varit billig.

Hmm.. vad mer kan vi göra? Jo, jag har en kompis i USA vars vän gifte sig i en klänning för $10.000 (motsvarande ca 75.000kr). Det borde vi kunna toppa, inte sant?

*gillar den här tråden* Riktigt roligt att bara få spåra ur emellanåt i gott sällskap!

• Aleta

Ringar från Tiffanys eller Ritz eller något annat liknande ställe och det ska vara minst en stoooor naturfärgad blå sten, det går bara på en 4-5 miljoner.

• KatjaB
    iregnet2010 skrev 2010-01-17 01:28:05 följande:
    eh jo....spåra ur behövs...dock underskattade jag alla BT-brudars fantastiska fantasi...
  • iregnet2010

man kan även hitta ett slott där man ska ha festen. I stället för att hyra köper man dock slottet. Därefter målar man om alla rum och köper möbler som matchar ens färgtema, mkt viktigt.

även kyrkan köper man loss, givetvis skall även inredningen i den matcha färgtemat.

Svar på tråden Tips för ett DYRARE bröllop