• iregnet2010

Tips för ett DYRARE bröllop

Vi känner alla till och läser om och om igen om hur man gör sitt bröllop billigare.

I rättvisans namn tycker jag därför att det vore bra med en tråd om hur man gör sig bröllop dyrare. Det måste ju finnas några bra sätt för oss som vill lägga så mkt pengar som möjligt ??

Kom igen nu tjej ge mig förslag!

Jag kan börja:
    -Sminka dig hos MIKAS, kosta 5000 om du gör det i stockholm och vill du ha konsultation innan kostar det ytterligare tusen.
    -Köp dina inbjudningar hos TWINK, ett förslag jag fick kostade 75 kr st..mm.. det är gästerna värda!

• Svar på tråden Tips för ett DYRARE bröllop
  • Aleta

Jamen det är ju självklart! Det får de också.
    Vad ska de få på hotellet som vi hyr åt alla? Chokladbit på kudden duger ju inte.

Svanboet skrev 2010-01-20 08:56:12 följande:
    Men att ge det som present till gästerna - hur kul är det? Är det inte bättre med en graverad kristallservis med vårt datum och våra namn så de aldrig glömmer vems bröllop det bästa bröllopet de varit på var?
  • Blivandefrueriksson

aleta egendesignad kudde med inskription? eller egen hästen säng.

• Lyckliga013bruden

Matchat med en stor fet egendesignad diamant =)

Blivandefrueriksson skrev 2010-01-20 09:37:54 följande:
    aleta egendesignad kudde med inskription? eller egen hästen säng.
  • KatjaB

ah den här tråden hade jag nästan glömt

istället för chokladbit på kudden kanske man han ha ett riktigt sagobröllop och alla gäster får en varsin vit ponny att ta med hem

• Lyckliga013bruden

flyga till månen med gäster och allt och vigas där på valfri planet. Eftersom det är jag som gifter mig så får de se till att fixa de små sakerna som extrema temperaturer och syrebrist. Det är väl inte för mycket begärt eller

• m och n

Ha bröllopet på hotellet Burg Al Arab i Dubai. Dyraste hotellet i världen enl de själva! Alla ska förstås ha individuella sviter och flyg dit varenda gäst i helikopter!

• Helsingborg i Mars

Om jag hade oändligt med pengar hade jag:

Hyrt ett slott vid havet någonstans där det är varmt

Inte gjort något alls utan bara berättat för personal vad jag vill ha

Flugit alla gästerna till bröllopet i ett rosa Jetplan

Bara bjudit på Cristal och Caviar

Köpt en diamantring till min M2B med diamanter som inte syns men som vi visste var värda miljoner, ca hälften av min då alltså...fast mina ska såklart blända alla

Låtit Vera Wang sy min klänning och flyga henne vart jag än var

Haft en PT som tränar min kropp till perfektion samt lagade min mat och satt hemma framför tvn med mig så jag inte stoppade i mig choklad
    Kärlek och hälsa har jag redan så nu väntar jag bara på ovanstående... :) Drömma går ju som sagt!

Svar på tråden Tips för ett DYRARE bröllop