• Martinaa

MAJ 2010 del 5

Tiden går bara fortare och fortare och nu är det dags för vår FEMTE tråd! Nummer fyra hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3614591.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Finns inga regler, vi pratar om allt från brudklänningar och blommor, till husrenoveringar och vilket lim som är bäst till trycksakerna!
    Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar, sista tråden innan vi får stå brud tillsammans med vår livs kärlek! Sätt igång och prata, så får vi se om vi kan komma upp till 2000 inlägg i den här tråden!

Nu kör vi!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 5
  • CiaLovesAndreas

HelenaO skrev 2010-05-19 17:25:11 följande:
    Jaha... 3 dagar kvar. Och nu så är man superfökyld med hals och huvudont. Snygg tajmning. Så nu blir det till att vila sig i brudform och dricka massa med honungsthe :) Längtar massa till lördag!

Krya på dig!

Nu är jag ringlös ända til lördag. Usch så tomt det känns!
    Så nu längtar jag ännu mer till lördag

• HelenaO

CiaLovesAndreas:
    usch ja... jag har varit ringlös i 3 veckor, saknar min fina ring jättemycket! Och är jättenyfiken på hur min nya ring kommer se ut och kännas på fingret!

Nu ska jag och fina älsklingen mysa till det med massa tv- serier och glass i soffan innan läggdags. Imorgon stannar jag hemma från jobb, kommer nog bli hemskt rastlös. Ska kolla lite dåliga bröllopsfilmer och komma i stämmningn tänkte jag. Wedding crashers är en solklar favorit!

• Martinaa

Snuttfia:

Jahopp... Jag har sett den där också och den är supersöt (och billig) men den går inte beställa. Det står att den finns i lager, men när man försöker göra en beställning så står det bara 0kr och Leverans okänd eller nåt sånt. Var det champagne du hade? Synd, annars hade jag kanske hotat dig om att få hyra/köpa den!
    Dock så har svägerskan (mamman till pojken) hittat en väst att hyra, men vet inte alls hur den ser ut, men får hoppas den blir bra.

HelenaO:

Äh, det hinner gå över, bara bestäm dig för det! Krya på dig!

• AnniFidde

Grattis till er som gifte er i helgen!!! och ni som har erfarenhet, hur lång tid tog fotograferingen ungefär??? vi har väl iaf 2  timmar på oss men känns skönt endå att veta på ett ungefär...=)

• Martinaa
    AnniFidde skrev 2010-05-19 20:38:55 följande:
    Grattis till er som gifte er i helgen!!! och ni som har erfarenhet, hur lång tid tog fotograferingen ungefär??? vi har väl iaf 2  timmar på oss men känns skönt endå att veta på ett ungefär...=)
    Jaa, bra fråga där!!
  • Hillena

Ohh vad roligt att läsa om allas bröllop, nu längtar jag bara ännu mer!! Imorgon är det bara 10 dagar kvar!

Var på provsminkning idag och blev så nöjd. Imorgon ska håret slingas och helgen kommer att spenderas med papperspyssel. Nu springer tiden iväg!

• Hillena

oj, det var visst idag som det bara är 10 dagar kvar :)

• SnuGry

då får jag säga tack annifidde :), gifte mig i lördags. Lite avis på Er som har er dag kvar, vill göra det igen :). Två timmar för fotografering räcker gott och väl tror jag, vår fotograf var sen så vi hade bara 45 minuter, blev stressigt men fick bra bilder........lycka till på er stora dag

• AnniFidde

skönt att höra, vi har flyttat fotografringen från kyrkan till feststället ist för å få med tid och inte känna oss stressade, men då kan jag ju vara lugn!! phuu... Ohhhh jag längtar!!!!!!

• SnuGry

japp du kan vara cool lugn över det iaf :).....du behöver nerverna till annat kan jag lova. Blir så avis på Er som har er dag kvar...vill ha min stora dag igen nu :)

Svar på tråden MAJ 2010 del 5