• Martinaa

MAJ 2010 del 5

Tiden går bara fortare och fortare och nu är det dags för vår FEMTE tråd! Nummer fyra hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3614591.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Finns inga regler, vi pratar om allt från brudklänningar och blommor, till husrenoveringar och vilket lim som är bäst till trycksakerna!
    Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar, sista tråden innan vi får stå brud tillsammans med vår livs kärlek! Sätt igång och prata, så får vi se om vi kan komma upp till 2000 inlägg i den här tråden!

Nu kör vi!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 5
  • Loveyoutoo

CiaLovesAndreas: Hoppas ni vinner budgivningen!

• Loveyoutoo

patrikoannika: Vilka fina bilder!!!

• CiaLovesAndreas

Loveyoutoo skrev 2010-05-18 20:01:59 följande:
    CiaLovesAndreas: Hoppas ni vinner budgivningen!

Det vore ju onekligen inte helt fel!
    Snacka om att inte kunna fokusera på en sak i taget

• jaao

patrikoannika skrev 2010-05-18 14:01:34 följande:
      Jooooooo... vad behöver du?!

typ..bordsdekorationer av något slag

• 23maj2009

Snuttfia:
    Bilderna 62 63 och 64, helt underbara!!

Sen så gillar jag brudnäbbsklänningen, vilken sötnos!

Jo.. en sak till på tårtan så verkade det ha gått sönder lite i kanten nertill..varför..?
    Är det kristyr så att det sprack? Tråkigt på en sådan vacker tårta.

Grattis till er fina dag!

• 23maj2009

Jo en sak till..

Snuttfia...
    Det är ett otroligt vackert träd i ditt galleri.. vad är det?
    *spännande*

• Martinaa

Hihi, så roligt att läsa era berättelser och se era bilder. Ni är alla så vackra!! Stort grattis till alla nyblivna fruar!! Tänk att vi är här nu, vi har nått slutet (början?? ) av denna långa planering...!

Snuttfia:

Oj va du inte såg ut som jag trodde. Inte för att jag föreställt mig nåt direkt, men ändå! Ni var jättefina och din bror är superduktig fotograf!! Älskade bild nummer 39 o 64 på hemsidan!

Cia:

Håller tummar och tår för er att ni får huset!!

• patrikoannika

jaao skrev 2010-05-18 21:11:01 följande:
      typ..bordsdekorationer av något slag

Jag har en massa konfetti i olika rosa nyanser. Stora som små. Diamantkonfetti, eller vad man kallar det. Sedan har jag en massa tygrosblad också i rosa.

• Loveyoutoo

Snuttfia: Nu blev ju jag också sugen på att lista de finaste bilerna från din sida!

Jag gillar bild 13, 14, 19, 28, 39 och 64!!!!

Svar på tråden MAJ 2010 del 5