• Martinaa

MAJ 2010 del 5

Tiden går bara fortare och fortare och nu är det dags för vår FEMTE tråd! Nummer fyra hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3614591.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Finns inga regler, vi pratar om allt från brudklänningar och blommor, till husrenoveringar och vilket lim som är bäst till trycksakerna!
    Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar, sista tråden innan vi får stå brud tillsammans med vår livs kärlek! Sätt igång och prata, så får vi se om vi kan komma upp till 2000 inlägg i den här tråden!

Nu kör vi!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 5
  • CiaLovesAndreas

Rapsbrud,
    Så fina ni var! Jättefina bilder också

EmMagnus,
    Jag är rädd att jag ska börja gråta om jag tittar på alla...men jag ska försöka göra det

• EmMagnus

Lova mig att du tittar, det är värt varenda tår som ev skulle komma!

• CiaLovesAndreas

EmMagnus skrev 2010-05-16 21:33:03 följande:
    Lova mig att du tittar, det är värt varenda tår som ev skulle komma!

Jag lovar!

• moule

Jag lovar också! =)

Den 22 Maj smäller det!
  • gutebrud10

Måste börja med att gratulera alla som liksom jag gifte sig i helgen!

Vi hade en helt underbar dag och helg. De hade lovat regn och kyla hela fredagen men som vanligt (och som tur va) så hade de fel. Precis när jag och tärnorna var klara hos frisören och det va dags för fotografering så kom det några stänk, vi hann inte ens få upp paraplyet innan det slöt regna. En liten stund senare så sprack det upp helt och solen sken på oss under hela vigseln.
    Allt flöt perfekt, endast en lite tråkig detalj och det va att filmkameran låg i vår bil under hela ceremonin.
    Lyckades klara mig från att gråta men det va väldigt nära när vår solist sjöng.

En helt fantastisk dag som jag aldrig kommer att glömma. Fast tyvärr så känns det just nu som om det mesta ligger lite som i dimma, väntar på fotona så att allt kan komma tillbaks, tror nog hjärnan sållar bort en hel del då det är så mycket att ta in.

Ni som har det framför er, bara njut och strunta i om inte allt blir precis som ni har tänkt er, det kommer bli helt perfekt ändå. Är väldigt avundsjuk på er som ännu ska göra det, sjulle kunna ge vad som helst för att göra en repris

• Martinaa

Hihi, blir så glad av att läsa er bröllopshistorier!

Ska också försöka titta på folket när vi går in, men jag kan bara lova att försöka. Känns som om jag kommer börja böla om jag tittar på dem....

• CiaLovesAndreas

Martinaa skrev 2010-05-17 10:43:13 följande:
    Hihi, blir så glad av att läsa er bröllopshistorier! Ska också försöka titta på folket när vi går in, men jag kan bara lova att försöka. Känns som om jag kommer börja böla om jag tittar på dem....

Känner precis som du!

Började ju nästan gråta igår då vi fick gå in till musiken i kyrkan, som då var tom

Svar på tråden MAJ 2010 del 5