• Martinaa

MAJ 2010 del 5

Tiden går bara fortare och fortare och nu är det dags för vår FEMTE tråd! Nummer fyra hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3614591.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Finns inga regler, vi pratar om allt från brudklänningar och blommor, till husrenoveringar och vilket lim som är bäst till trycksakerna!
    Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar, sista tråden innan vi får stå brud tillsammans med vår livs kärlek! Sätt igång och prata, så får vi se om vi kan komma upp till 2000 inlägg i den här tråden!

Nu kör vi!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 5
  • l8ol

Lycka Till alla blivande frua i morgon :))

• Emsan o Davve

Moule: Jag tänker som du... ett var och så kanske det kommer någon till till kyrkan.

Pustar i soffan efter ett race på staden, smink, bröllopsbok, en liten present till mannen, bus och "bridget jones trosor" *nöjd*

Lite vila, sen kommer bestman o toastmaster o diskuterar kvällen och öldrickeri i bastun ... ja boysen alltså..jag får väl titta på tv o dricka te eller något: :)

• moule

Lycka till alla brudar imorgon, jag håller tummarna för att ni får uppehåll hela dagen! =)

Den 22 Maj smäller det!
  • HelenaO

Oj vad ni är duktiga som gör vigselprogram. Vi har skippat det hellt och hållet.  Lite för att vi båda är miljövänner och inte vill slösa med för mycket papper, och dels för att jag tycker det är väldigt fint med psalmböcker.

Vi har lagt vårt krut på festprogram istället.

• Martinaa

Grattis till Gutebrud och Long Engagement och ni andra som gifte er IDAG!

O imorgon har vi ju en hel drös med brudar! Snuttfia, Avalon, EmMagnus, Fröken Strössel, PatrikoAnnika, Zavannah och alla ni andra! Stort LYCKA TILL imorgon och jag hoppas ni får en helt fantastisk dag trots väderprognoserna. Ni kommer skina desto mer istället Vi ser fram emot era rapporter och bilder. Och Snuttfia, från dig förväntar jag mig en extra recension av feststället

• EmMagnus

En liten slutrapport härifrån, det kommer förmodligen inte finnas tid att skriva nått imorgon. Dagen började med att tärnan ringde och berättade att hon hade kräkts hela natten. Lite panik, jag tyckte vi skulle ställa in alltihop för ingenting går som jag har tänkt hittills, det har varit ett annat ganska stort bakslag i veckan som jag inte vill gå in på.

Men jag fick tärnans nageltid hos hennes nageltjej så att det löste sig och när jag pratade med tärnan i efm så mådde hon bättre så vi ska ses på salongen imorgon. Det blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig idag, men det blev bra iaf.

Nu ser vi fram emot morgondagen och njuter av den och av alla våra vänner och släktingar som har kommit för att fira våran dag.

Tack för alla era lyckönskningar, det kommer en rapport på söndag!

• Bluebride

EmMagnus skrev 2010-05-14 21:58:41 följande:
    En liten slutrapport härifrån, det kommer förmodligen inte finnas tid att skriva nått imorgon. Dagen började med att tärnan ringde och berättade att hon hade kräkts hela natten. Lite panik, jag tyckte vi skulle ställa in alltihop för ingenting går som jag har tänkt hittills, det har varit ett annat ganska stort bakslag i veckan som jag inte vill gå in på. Men jag fick tärnans nageltid hos hennes nageltjej så att det löste sig och när jag pratade med tärnan i efm så mådde hon bättre så vi ska ses på salongen imorgon. Det blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig idag, men det blev bra iaf. Nu ser vi fram emot morgondagen och njuter av den och av alla våra vänner och släktingar som har kommit för att fira våran dag. Tack för alla era lyckönskningar, det kommer en rapport på söndag!

usch då, hoppas det går bra för er

Ska flytta mig in till sovrummet. Ryggen värker som bara den, vet inte vad det är. Ska fixa lite med hyn i ansiktet så finnar försvinner och jag inte får så torr hud.

Miste en nagel idag, tur var är det inte på ringhanden i alla fall

• Rapsbrud

Lycka till alla som gifter sig imorgon!

• snuttfia

Puh, jag är helt färdig. Ska läga mig och sova nu efter en hektisk ärendedag. Har tappat rösten och ögoninflammationen blir bara värre.Men imorgon blir jag gift oavsett vad och jag är så glad att det äntligen är dags! Kl 8 kommer tärnan och hämtar mig och sen kör vi på hela långa dagen. Förhoppningsvis mår jag bättre då! Det var ju inte såhär jag tänkte må just idag, men så kan det också gå. Kanske mår jag bättre imorgon, har iaf mediciner av alla de slag som kommer att följa mig under dagen så jag kan droga bort det värsta. Och oavsett det så kommer jag att vara en riktigt glad brud imorgon.

Sista natten som "ungmö". Jag sover i soffan och han på luftmadrass inne hos barnen, Godnatt vänner och lycka till alla andra som också blir fruar imorgon! Hoppas ni och jag får en underbar dag! Och tacks för lyckönskningarna :)

• Martinaa

Nu äntligen har jag uppdaterat pysselbloggen om mina bordsplaceringshållare. Långt inlägg, men det har ju tagit sin lilla tid att göra allt...! :)

brollopspyssel.blogg.se

Svar på tråden MAJ 2010 del 5