• Martinaa

MAJ 2010 del 5

Tiden går bara fortare och fortare och nu är det dags för vår FEMTE tråd! Nummer fyra hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3614591.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Finns inga regler, vi pratar om allt från brudklänningar och blommor, till husrenoveringar och vilket lim som är bäst till trycksakerna!
    Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar, sista tråden innan vi får stå brud tillsammans med vår livs kärlek! Sätt igång och prata, så får vi se om vi kan komma upp till 2000 inlägg i den här tråden!

Nu kör vi!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 5
  • Josssie

Robi - jättefina bilder. Du var hur vacker som helst.

Var fick ni tag på er blombåge?

• Robi10

Hej Jossie,

Tack! Vi fick tag i blombåge i kyrkan.

• Bluebride

Hillena skrev 2010-05-12 18:17:07 följande:
    Oj vad du är flitig och skriver allt för hand! Jag är verkligen imponerad!!

Tack. 6 st klara, 24 st kvar

• Josssie
    Robi10 skrev 2010-05-12 20:32:16 följande:
    Hej Jossie,   Tack! Vi fick tag i blombåge i kyrkan.
    Vad hade ni dekorerat med? Det var så himla fint.
  • 23maj2009

Kattpoet skrev 2010-05-11 19:32:31 följande:
    VI HAR LAGA RÄTT ATT GIFTA OSS I SKOTTLAND!  

Åhh vad skönt!!!

• 23maj2009

Robi 10:
    Vad fina ni var! Och en jättevacker klänning och buketten..
    Så vackert!!

• Josssie

Gah jag blir galen på BT´s bordsplaceringsverktyg! Varför kan man inte gå in och ändra namn/byta plats på gästerna?? Är det bara jag som inte lyckas eller går det inte?

• CiaLovesAndreas

Idag har vi varit och tränat i kyrkan eller rättare sagt gått igenom själva akten tillsammans med prästen.
    Frågade om det var ok att ha bara axlar i kyrkan och det gick bra

10 dagar kvar och jag tror minsann jag blir mer och mer nervös för var dag som går

• HelenaO

åhh.. jag har inte varit den mest aktiva bruden här på forumet, men i det verkliga livet händer desto mer! Nu är det 10 dagar kvar till bröllopet och det känns helt underbart!
    Vi är färdiga med allt, så nu är det bara väntan och längtan kvar.

Min möhippa var helgen som gick, en helt underbar dag och natt tillsammans med de bästa flickorna. Allt var så kul och lyckat, även om det var en väl "bubblig" blivande brud...haha. Min klänning flyttade "hem" igår och jag kan inte sluta titta på den :) Har lagt fram alla mina grejer (smycke, skor, väska,underkläder) och bara försökt ta in allt... känns smått overkligt att det är så nära nu! Festprogrammen blev klara idag, sååå fina! Så i helgen vet jag inte riktigt vad jag ska pyssla med. Mannen blir svensexad, så jag ska nog bara mysa lite med några kompisar och försöka hålla mig lugn. Nästa vecka är det toning av håret, spraytan och naglar... och sen smäller det :)

Och om en månad...så är man fru och på honeymoon... gud! ;)

Lycka till alla brudar som gifter sig på lördag!

• Fröken Strössel

Nu har vi anlänt till ett kallt och regnigt Skåne. Jag är också lite upprörd över vädret men försöker att inte tänka för mycket på det. Vi skulle gift oss utomhus men med den prognosen som är för lördag så kommer det inte gå. Alternativet är inte alls lika bra men som många sagt, vi blir gifta. Jag känner mig nog mest frustrerad eftersom jag vet hur jäkla vackert det skulle kunna blivit men nu kommer det istälet bli i en lite småtråkig lokal.

Aja, allt annat känns iaf jättebra. Vigselförrättaren som vi träffade igår var helt fantastisk, fotografen verkade ta vädret med ro och ska ge oss två olika upplägg, ett för spöregn och ett för uppehåll, maten är beställd, tåtorna på g, personalen verkade kunnig. Ja, allt flyter faktiskt på nu

Svar på tråden MAJ 2010 del 5