• Martinaa

MAJ 2010 del 5

Tiden går bara fortare och fortare och nu är det dags för vår FEMTE tråd! Nummer fyra hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3614591.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Finns inga regler, vi pratar om allt från brudklänningar och blommor, till husrenoveringar och vilket lim som är bäst till trycksakerna!
    Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar, sista tråden innan vi får stå brud tillsammans med vår livs kärlek! Sätt igång och prata, så får vi se om vi kan komma upp till 2000 inlägg i den här tråden!

Nu kör vi!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 5
  • Rapsbrud

Ananias: Vad kul att se era bilder! Ser jättefint ut alltihop!

• Martinaa

Ananias:

Så fina ni var! Tack för att du delar med dig! :)

• Fröken Strössel

Ananias - Åh vilka fina bilder, jätteroligt att se!

• snuttfia

Nu är jag vederbörligen impad. Igårkväll skickade jag gästboksträdet till tryckeriet med e-post. Klockan var väl 22 eller nåt. Idag kl 09.30 ringde de från tryckeriet och sa att jag kunde hämta det. Hur snabbt gick inte det??? Min snälla och begåvade lillebror har suttit och gjort originalet under helgen medan han dessutom varit sjuk, det blev superfint. Har köpt två gröna och en rosa stämpeldyna och matchande pennor och så får alla gäster lämna ett fingeravtryck och en hälsning bredvid. Det kommer (förhoppningsvis) att se ut som ett körsbärsträd med blommor och blad efter det är klart. I mitten står våra namn och vigseldatum, och så ska jag hänga det bredvid sambons morgongåva som är en tavla i samma storlek, med ett ritat brudpar på och så våra namn och vigseldatumet. Men det vet ju inte han om, hehe. Har pratat med hotellet så att jag kan lämna tavlan där på fredag och så ställer de upp den och våra väskor på rummet så vi har dem där på lördag när vi kommer dit. Hihi, är så glad när saker ordnar sig sådär. Trodde inte de skulle hinna! :)

• Martinaa

Snuttfia:

Ja jösses, det var verkligen snabba puckar!! Glöm inte ta kort på det sen, för jag blir jättenyfiken på hur det kommer se ut! :)

• a n n a

Hurra - sablar till vår sabelhäck är ordnade. Kungen lät oss använda dem innan han gifter bort sin dotter ;)

• Martinaa
    a n n a skrev 2010-05-11 10:47:10 följande:
    Hurra - sablar till vår sabelhäck är ordnade. Kungen lät oss använda dem innan han gifter bort sin dotter ;)
    Whot!??! {#lang_emotions_surprised} Cooolt!
  • Martinaa

Bella83:

Förlåt att det dröjt, men nu är du uppe på datumlistan! :)

• Emsan o Davve

Anania: Vad vackra ni är! Så kul att se hur alla planer såg ut i verkligheten....hoppas att er dag var fantastisk! Vackra kort var det som sagt

Och grattis till alla nygifta! 

Nu börjar nedräkningen för mig o mannen! :)

• a n n a
    Martinaa skrev 2010-05-11 10:48:30 följande:
    Whot!??! Cooolt!
    Det låg en sk beredskapsorder på att alla sablar skulle skickas till kungabröllopet i Stockholm, men vi hade tur att kunna få möjligheten att få låna dem innan - hurra :)
Svar på tråden MAJ 2010 del 5