• Martinaa

MAJ 2010 del 5

Tiden går bara fortare och fortare och nu är det dags för vår FEMTE tråd! Nummer fyra hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3614591.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Finns inga regler, vi pratar om allt från brudklänningar och blommor, till husrenoveringar och vilket lim som är bäst till trycksakerna!
    Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar, sista tråden innan vi får stå brud tillsammans med vår livs kärlek! Sätt igång och prata, så får vi se om vi kan komma upp till 2000 inlägg i den här tråden!

Nu kör vi!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 5
  • 29maj2010

Anania: Vilka fina bilder! Får man fråga vad du fått tag i din sjal? Den var väldigt fin och passande för ett regnigt maj. =) 

• EmMagnus

Vi har gjort det enkelt för oss och skrivit ut den från BT, så har jag laminerat den och satt små röda hjärtan på den på varje plats för att den ska var lite pimpad. Jag har bara satt nummer på platserna och sen en lista under med alla nummer och namn.

Vi är 73 personer, 14 vid honnörsbordet och 4 tungor med 7-8 på var sida om varje tunga.

• Ananias

29 maj- lånade av en kompis. hon har köpt den ihop med sin klänning

• EmMagnus

Kattpoet: Det är ju fantastiskt! Lycka till!!!

• CiaLovesAndreas

Kattpoet,
    Vilka härliga nyheter!! Grattis!

• Kattpoet

JAPP!

Nu ska jag bara sy klart det sista på brudklänningen, jag blev för ledsen när jag sydde den men nu är det bara underbart.

• Martinaa
    Kattpoet skrev 2010-05-11 23:25:03 följande:
    JAPP!   Nu ska jag bara sy klart det sista på brudklänningen, jag blev för ledsen när jag sydde den men nu är det bara underbart.
    Härligt!!

Ikväll har jag suttit och klippt ut namnen till bordsplaceringskorten. Har dragit ut på dem länge så måste jag få dem klara.

Imorgon ska vi till feststället och prata meny och dukning, sen får vi besök av prästen så det blir hem att städa mellan där! :P Idag fick vi hem två nya smakprover på tårta (fast jag tror sambon beställde den ena samma som sist... :P ). Inte lätt att bestämma sig för något när vi tydligen har helt olika smak!
    Vad hade/ska ni ha för tårta??

• Robi10

I lördags gifte vi oss. Vi hade en underbar dag, med mycket kärlek och många överaskningar. Ni får gärna titta i mitt galleri.

Svar på tråden MAJ 2010 del 5