• Martinaa

MAJ 2010 del 5

Tiden går bara fortare och fortare och nu är det dags för vår FEMTE tråd! Nummer fyra hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3614591.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Finns inga regler, vi pratar om allt från brudklänningar och blommor, till husrenoveringar och vilket lim som är bäst till trycksakerna!
    Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar, sista tråden innan vi får stå brud tillsammans med vår livs kärlek! Sätt igång och prata, så får vi se om vi kan komma upp till 2000 inlägg i den här tråden!

Nu kör vi!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 5
  • EmMagnus

Ananias: Vad härligt att ni hade det så bra och är så nöjda! Får vi se bilder sen?

• Ananias

emmagnus-ja visst..men ska bara få hem dom först..vi tog ju inga bilder själv utan andra tog åt oss...men det ska ni ja lovar=)

• EmMagnus

Jag är klar med nästan allt, festprogrammen blev klara igår. Nu ska det bara på band på resten av såpbubblorna och skriva ut bordsplaceringen och sätta små röda hjärtan på den så är det också klart. Men det gör jag nån kväll i veckan.

Idag ska jag putsa fönster tänkte jag, så att dom är fina när den småländska invasionen kommer Men jag har lite svårt att komma till skott, tur att jag har fönsterputsning utvändigt så att man slipper det iaf.

Jag är hur lugn som helst nu efter att ha haft lite panik i början på veckan. Det känns bara så fruktansvärt overkligt att det är jag och min underbara sambo som ska gifta oss på lördag.

• ar100522

Nu har jag haft två möhippor En med jobbarkompisarna och en igår med mina kompisar. Först fick jag gå på floating sen relaxen, smink och frisör, mat ner till relaxen. Sen fick jag sälja erotiska ord på spanska och visa min "mus" för att få ihop pengar till kläder. Kvällen avslutades på ett uteställe i Kalmar.

• majsan801

Blev hippad igår...mår alldeles för illa fortfarande för att orka skrive mer nu men hade KANON skoj.

• CiaLovesAndreas

majsan801 skrev 2010-05-09 16:28:47 följande:
    Blev hippad igår...mår alldeles för illa fortfarande för att orka skrive mer nu men hade KANON skoj.

• CiaLovesAndreas

sköldis10 skrev 2010-05-09 18:00:18 följande:
    Är väldens lyckligaste brud

Åh, vad härligt att höra!

• pingst2010

Idag har jag fått fixat massor, handlat kostym till sonen, handlat på IKEA till dukningen , provdukat och fått klart bordsplaceringen. Så skönt att stryka en hel del från listan.... Om två veckor e det dags ! !

• Rapsbrud

Så där, då var man gift då.

Fick allt vi önskade och mer där till, otroligt trevligt att få ha en dag där man får göra precis som man vill, springa runt barfota i bröllopsklänning under middagen t.ex. Eller att åka taxi från festen i klädd mammas träskor, nyblivne mannens manchesterkavaj och sin finfina brudklänning. Eller att brudgummen fick dansa runt hand i hand med två 3-åringar sjungandes "Lille katt".

En underbar helg har det varit, lördagen var en perfekt Elin&Henrik-dag tillsammans med våra allra närmaste familjemedlemmar. Mer kan man inte be om.

Svar på tråden MAJ 2010 del 5