• Martinaa

MAJ 2010 del 5

Tiden går bara fortare och fortare och nu är det dags för vår FEMTE tråd! Nummer fyra hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3614591.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Finns inga regler, vi pratar om allt från brudklänningar och blommor, till husrenoveringar och vilket lim som är bäst till trycksakerna!
    Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar, sista tråden innan vi får stå brud tillsammans med vår livs kärlek! Sätt igång och prata, så får vi se om vi kan komma upp till 2000 inlägg i den här tråden!

Nu kör vi!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 5
  • Tattoo82

Roligt att höra att era bröllop varit så lyckade!

majsan - Det var inte du som träffade på en svensexa på stan med en blivande brudgum på rullskidor?

• pettan

Jag blev hippad igår!! Hade verkligen jättekul

Fick ha ett aerobicspass på stan med ihopraggade motionärer och sen stå på Norre Portmuren (Halmstad) och sjunga Carola! Efter det fick jag dyka med tuber på Nautilus med instruktör! Var lite läskigt först med verkligen jättekul!

Sen blev det in på relaxen på ett hotell med mousserande vin och mys för att sen göra sig iordning till middag och sist utekväll! 

På dagen spökade dom ut mig men under kvällen nöjde dom sig med vanliga kläder och en golvlång slöja o gigantisk tiara så det inte gick att ta miste på att det var möhippa!

• 23maj2009

Åh dte är så roligt att höra er berätta om era dagar!
    Längtar jag med... fast jag är härinne och tjuvläser.. för mig är det inte dags förrän den 14 augusti :)

Ser fram emot bilder!!

• Tattoo82

Haha, vilka härliga hippor ni får! Jag blev inte hippad igår så nu har jag ingen aning om hur de tänkt det...

• Fröken Strössel

Härligt att höra att ni haft så lyckade dagar! Nyfiken på bilder och mer detaljer!! Grattis alla nygifta!

• moule

Grattis alla nygifta, härligt att höra att ni haft det bra!

Här hemma har mycket blivit gjort, alla inblandade aktörer är uppringda och dubbelkollade, vår vuxengodiskorg är klar, vigselprogrammen utskrivna, askarna med ris och såpbubblor vikta och fyllda, bordsplaceringen klar plus 100 saker inhandlade.

Dessutom har jag fått håret slingat och solat tre gånger denna veckan så nu börjar det kännas att det närmar sig. Härligt! Min energidipp botades med en ledig fredag (tacka gud för flex) och ordentligt med sömn i helgen så nu är jag laddad igen.

2 veckor kvar, sen är denna resan över =(

• Martinaa

Moule:

Två veckor kvar sen BÖRJAR resan!! {#lang_emotions_wink}

GRATTIS till alla 8-majbrudar. Ser fram emot bilder!

Själv fick jag min möhippa igår! En helt fantastisk dag som jag är riktigt rörd över att mina vänner lyckats dra ihop! Jag har så utspridda vänner så ingen av dem som var med igår kände varandra sedan tidigare, men de kom överens så bra och det var så kul att se hur de pratade med varandra som om de känt varandra lika länge som jag! Blir rörd bara jag tänker på det, haha.

Dagen började med frukost hemma, sedan chairdance på en dansskola och sedan bar det av till Göteborg och Liseberg för lite femkamp. Hemma igen var det en riktig tjejkväll hemma hos en av tjejerna, med god mat, mycket dricka och lite mer uppdrag. Kvällen avslutades på Grand Hotell med dans och ytterligare ett påhitt. För er som vill läsa långa versionen finns den här --> martinaa.bloggworld.se/2010/05/09/min-mohippa/ (och då menar jag långa...!)

Så min helg har inte innehållit så mycket sömn, så det blir tufft på jobbet imorgon tror jag. Tur jag är ledig tisdag-torsdag, så kan jag göra massa bröllopspyssel! :)

• CiaLovesAndreas

Grattis alla nygifta!

Idag har varit en riktig slappardag. Med tanke på att mannen fick sin svensexa igår så är det kanske inte så konstigt

• Rapsbrud

Tack! Känns lite konstigt att det liksom är gjort nu, allt som man har planerat för och tänkt på de senaste månaderna. MEN, samtidigt är det en jättefin händelse att ha varit med om i sitt liv, känns som ett guldkorn man bär med sig i hjärtat livet ut och på så sätt vill jag inte göra det igen, det är en alldeles unik dag som bara ska hända en gång och är perfekt just som den är.

Svar på tråden MAJ 2010 del 5