• Martinaa

MAJ 2010 del 5

Tiden går bara fortare och fortare och nu är det dags för vår FEMTE tråd! Nummer fyra hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3614591.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Finns inga regler, vi pratar om allt från brudklänningar och blommor, till husrenoveringar och vilket lim som är bäst till trycksakerna!
    Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar, sista tråden innan vi får stå brud tillsammans med vår livs kärlek! Sätt igång och prata, så får vi se om vi kan komma upp till 2000 inlägg i den här tråden!

Nu kör vi!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 5
  • Tattoo82

Jossie - Vi är 52 gäster. 6 platser vid honnörsbordet och 3 tungor. Vi sitter liksom på kortsidan i en avlång lokal.

• Martinaa
    l8ol skrev 2010-05-10 19:55:40 följande:
    Å vi har just genrepat i kyrkan - det blev väldigt påtagligt! Tänk om jag börjar tokskratta ;)
    Haha. Det är ju det sista jag oroar mig för. Jag kommer antagligen storlipa innan vi ens kommit fram till altaret...! :P

Sköldis o Rapsbrud - hur gick det med tårar för er del??

• Rapsbrud

Martinaa: Jag höll på att börja gråta precis när vår solist började sjunga på vår andra solosång! Men, efter några djupa andetag och blickarna mot taket en stund lugnade jag mig (hihi vi hade ju vår fotografering efter vigseln så jag ville ju inte att sminket skulle vara alldeles söndergråtet, dessutom GLÖMDE jag att ta med mig en näsduk som jag hade tänkt ha i sambons ficka... )

Älsklingen min grät några tårar och han gråter typ ALDRIG annars... Men han hade ju inget smink på sig heller

Blev inget tokskratt heller faktiskt, man var liksom bara glad och rörd över att alla var där.

• Martinaa

Med tanke på att jag höll på att börja snyfta bara jag skulle tacka mina vänner för möhippan i lördags så vill jag knappt veta hur många tårar jag kommer fälla den femte juni..!

• Rapsbrud

Martinaa: Men å andra sidan, är det någon dag i livet man ska gråta för att man är rörd & glad så är det väl på sin bröllopsdag? Och är du lättrörd så är det ju så du är som person och man måste ju få vara sig själv. Gråt på du!

• Rapsbrud

Just det, när makens äldsta syster höll sitt tal sen på middagen blev jag också tårögd, men det gjorde ju inget.

• CiaLovesAndreas

Martinaa,
    Jag kan säga att jag grät några glädjetårar på min möhippa
    Så här har du en till som kommer gråta vägen upp till altaret

• Ananias

Halloj om någon vill se hur vi såg ut i lördags så kika in i mitt galleri=)

• CiaLovesAndreas

Ananias skrev 2010-05-10 22:44:57 följande:

Åh, vad fina ni var! Jättefina bilder också

• snuttfia

Ananias skrev 2010-05-10 22:44:57 följande:

Vad fina ni var, och vilka underbara småbusar som syns på en del bilder :) Vad kul att få se lite bilder!

Svar på tråden MAJ 2010 del 5