gutebrud10 skrev 2010-05-07 12:50:54 följande:
Lycka till alla i helgen!!Har inte varit ett dugg nervös innan men när jag sitter och läser här att det faktiskt finns några som gifter sig imorgon, blir jag lite panikslagen, om en vecka är det dags för oss. På tisdag åker vi till Gotland och då ska allt vara färdigt (som kan va färdigt innan) och den blivande jobbar hela helgen och allt är inte färdigt... kom på igår att just det ja vi ska fixa välkomstdrinken och glas själva, kanske dags att ta tag i den biten nu och vals har vi inte tränat alls (vet visserligen inte ens om det blir vals el bara "tryckare") och har inte heller någon låt vi vill dansa till. Någon som har något förslag?Måste berätta om en ganska obehaglig upplevelse som hände förra veckan när jag och min syster va på
Kreta.Vi va på väg hem efter en kväll på stan, kl var ca 01.00, då syrran blev sååå kissnödig och va tvungen att sätta sig i buskarna. Strax bakom oss gick det 2 killar som följde efter oss in på stigen vi gick in på. Vi trodde bara att de skulle kolla att allt va bra med oss men de bara stod där och glodde på mig i ca 5 min. Vi försökte få dem att gå men rätt som det va sträckte den ena killen ut armen och tog min handväska, jag höll i den ganska hårt och blev skitförbannad och ryckte tillbaka väska och skrek nått i stil med va fan gör du din jävla idiot. Han släppte väskan och började hysha åt mig att va tyst och strax därefter tog han fram en kniv ur fickan, kan säga att då sprang vi för allt vi kunde. Som tur va så följde de inte efter, då vet man inte hur det kunde gått för jag ramlade säkert 3 gå
nger.Vi kom undan med blotta förskräckelsen och några rivsår på benen från snåren vi sprang igenom. Fatta att jag mådde dåligt efter det, kunde ju bara tänka vilken tur vi hade. Och detta hände bara 2 veckor innan brö
llopsdagen.Nu är det bara att hålla tummarna för att allt som har med bröllopet att göra kommer att gå super istället.
Gud så hemskt. Vilken stad var ni i på Kreta?