• Martinaa

MAJ 2010 del 5

Tiden går bara fortare och fortare och nu är det dags för vår FEMTE tråd! Nummer fyra hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3614591.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Finns inga regler, vi pratar om allt från brudklänningar och blommor, till husrenoveringar och vilket lim som är bäst till trycksakerna!
    Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar, sista tråden innan vi får stå brud tillsammans med vår livs kärlek! Sätt igång och prata, så får vi se om vi kan komma upp till 2000 inlägg i den här tråden!

Nu kör vi!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 5
  • Martinaa
    Ananias skrev 2010-05-06 23:19:50 följande:
    Alltså seriöst vilken jävla stavning..e lite väl snabb över tangenterna ibland...=)
    Haha, idag och imorgon är du heelt ursäktad! {#lang_emotions_wink}
  • Josssie
    Long engagement skrev 2010-05-06 23:15:07 följande:
      Jag känner igen mig! Ska ny hyra en pump till ballongerna o ha dem hängande i taket?
    Jag var inne på att göra klasar av vita ballonger på varsin sida av scenen och vid honnörsbordet men det skulle kräva helium och då blev det svindyrt och vi kom inte på nåt bra sätt att fästa upp luftfyllda ballonger så därför la vi ner det där med ballonger helt.

Vill nån länka till den där änglagårdmusiken? Vet inte vilken det är.

• Martinaa
    Josssie skrev 2010-05-06 23:24:01 följande:
    Jag var inne på att göra klasar av vita ballonger på varsin sida av scenen och vid honnörsbordet men det skulle kräva helium och då blev det svindyrt och vi kom inte på nåt bra sätt att fästa upp luftfyllda ballonger så därför la vi ner det där med ballonger helt. Vill nån länka till den där änglagårdmusiken? Vet inte vilken det är.
    kyrkomusik.se/song_lyssna.php

• moule

vi ska ha änglagård in och boeves psalm ut, de är våriga båda två! =)

• Fröken Strössel

Så härligt att höra om dina sista förberedelsen rapsbrud! Lycka till nu imorgon, hoppas att du får en fantastiskt rolig dag!

• jaao

Rapsbrud och alla andra 8 maj brudar...ha det så uuuunderbart i morgon! Shit va spännande!

• l8ol

Lycka Till nu alla som det smäller för i morgon :))

• majsan801

Får en smärra panikattack..3v kavr och vi står utan DJ. Killen vi bokat visade sig vara mycket oseriös och bara strulade. Hörde aldrig av  sig när han skulle etc så jag avbokade han igår. Måste kunna lita på att folk dyker upp och kommer göra sitt jobb. Har en annan DJ på gång som är dyrare naturligtvis men han har det som riktig firma vilket gör att han känns mer seriös. För oss är musiken super viktig för att det ska bli en bra fest.

• gutebrud10

Lycka till alla i helgen!!

Har inte varit ett dugg nervös innan men när jag sitter och läser här att det faktiskt finns några som gifter sig imorgon, blir jag lite panikslagen, om en vecka är det dags för oss. På tisdag åker vi till Gotland och då ska allt vara färdigt (som kan va färdigt innan) och den blivande jobbar hela helgen och allt är inte färdigt... kom på igår att just det ja vi ska fixa välkomstdrinken och glas själva, kanske dags att ta tag i den biten nu och vals har vi inte tränat alls (vet visserligen inte ens om det blir vals el bara "tryckare") och har inte heller någon låt vi vill dansa till. Någon som har något förslag?

Måste berätta om en ganska obehaglig upplevelse som hände förra veckan när jag och min syster va på Kreta.
    Vi va på väg hem efter en kväll på stan, kl var ca 01.00, då syrran blev sååå kissnödig och va tvungen att sätta sig i buskarna. Strax bakom oss gick det 2 killar som följde efter oss in på stigen vi gick in på. Vi trodde bara att de skulle kolla att allt va bra med oss men de bara stod där och glodde på mig i ca 5 min. Vi försökte få dem att gå men rätt som det va sträckte den ena killen ut armen och tog min handväska, jag höll i den ganska hårt och blev skitförbannad och ryckte tillbaka väska och skrek nått i stil med va fan gör du din jävla idiot. Han släppte väskan och började hysha åt mig att va tyst och strax därefter tog han fram en kniv ur fickan, kan säga att då sprang vi för allt vi kunde. Som tur va så följde de inte efter, då vet man inte hur det kunde gått för jag ramlade säkert 3 gånger.
    Vi kom undan med blotta förskräckelsen och några rivsår på benen från snåren vi sprang igenom. Fatta att jag mådde dåligt efter det, kunde ju bara tänka vilken tur vi hade. Och detta hände bara 2 veckor innan bröllopsdagen.
    Nu är det bara att hålla tummarna för att allt som har med bröllopet att göra kommer att gå super istället.

Svar på tråden MAJ 2010 del 5