• Martinaa

MAJ 2010 del 5

Tiden går bara fortare och fortare och nu är det dags för vår FEMTE tråd! Nummer fyra hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3614591.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Finns inga regler, vi pratar om allt från brudklänningar och blommor, till husrenoveringar och vilket lim som är bäst till trycksakerna!
    Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar, sista tråden innan vi får stå brud tillsammans med vår livs kärlek! Sätt igång och prata, så får vi se om vi kan komma upp till 2000 inlägg i den här tråden!

Nu kör vi!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 5
  • Rapsbrud

snuttfia: Helt rätt inställning! Ibland blir inte allt som man har tänkt sig, men bara du har din man vid din sida och ni är tillsammans så får ni en bra dag. Sov så gott!

• Emsan o Davve

Ha en underbar dag brudar! Ni är med i tankarna idag... lyckospark :)

• Tattoo82

Grattis ni som gifte er igår!! Verkar haft tur med vädret i nästan hela landet? Här var det över 20 grader och strålande sol hela dagen iaf och jag slapp jobba och blev överraskad av världens bästa tjejer som stod i lunchrummet på morgonen.

Fick bästa hippan man kan tänka sig!! Massa uppdrag. Lyckades bla kränga ett par knallrosa stringtrosor på stan för 100 spänn. Vi fick lära oss en dans som vi kan avbryta "bröllopsvalsen" med (min kille vägrar ändå dansa), åt lunch på kinarestaurang, softade i relaxen, dansade poledance, fick måla ett porträtt av den blivande mannen på canvastavla. Sen avslutade vi med jättegod middag hemma hos en av tjejerna och utgång. Har aldrig haft så jävla kul!!!

• Hillena

Grattis till alla som blev fruar igår!! Hoppas ni haft en helt underbar dag igår!

Jag blev också hippad igår! Hade en superdag som började med champagnefrukost klockan tio. Sen bar det av till Malmö och utmaningarnas hus, det var som fångarna på fortet och vi sprang runt som tokar! Efter det begav vi oss till kallbadhuset där vi bastade och badade nakna i 8gradigt vatten! En riktigt härlig upplevelse, jag och lillsyrran badade 3 ggr!! Sen blev det 3-rätters middag och efter det en uteservering på lilla torg! Helt underbar dag.

Jag börjar nu också oroa mig för vädret. Hela Sverige har strålande sol utom vi här i Skåne där det bara regnar regnar och regnar. Jaja det löser sig nog men jag tror jag ska beställa något snyggt paraply i fall att...

Nu ser jag fram emot rapporter från nyblivna fruarna :)

• Kattpoet

Jag ar i Skottland  nu!!!  Jag ar sa lycklig!

• Rapsbrud

Hihi har precis tittat på videon av vår vigsel! Kul att ha upplevelsen bevarad på film, det var precis lika fint att se det igen som när vi upplevde det på riktigt för en vecka sedan.

• Loveyoutoo

Härligt Kattpoet!

Grattis till alla som gifte sig igår!!

Kram

• Loveyoutoo

Ska bli jättekul att få se foton från ER dag!!!

• Bluebride

här är det fullt upp. Vi var på bilträff hela dagen, när vi kom hem så har en av våra katter fått 3 kattungar.

Svar på tråden MAJ 2010 del 5