• Martinaa

MAJ 2010 del 5

Tiden går bara fortare och fortare och nu är det dags för vår FEMTE tråd! Nummer fyra hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3614591.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Finns inga regler, vi pratar om allt från brudklänningar och blommor, till husrenoveringar och vilket lim som är bäst till trycksakerna!
    Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar, sista tråden innan vi får stå brud tillsammans med vår livs kärlek! Sätt igång och prata, så får vi se om vi kan komma upp till 2000 inlägg i den här tråden!

Nu kör vi!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 5
  • CiaLovesAndreas

Helena0,
    Här har du en till som längtar till lördag.
    Fast det är knappt så jag fattat att det verkligen är på lördag. Har ju varit så långt bort förut och nu är det bara dagar kvar!

• Bluebride

Fasen, nu ser det ut som det ska bli regn, för några dagar sen visa det +24 grader och sol, vart tog det vägen?

• Josssie

Åååh jag är så lycklig att jag får tårar i ögonen!
    Häromdagen kom blivande makens farföräldrar från Sydafrika (de kommer därifrån) och de hade med sig ringen som vi skulle få. Det visade sig att vi fick två ringar, riktiga släktklenoder, och den som jag var tänkt skulle ha som vigselring passade perfekt på sambon och var mer en "mansring". Den andra var dock perfekt att göra om. Däremot förstod jag ju att det inte skulle hinnas till på lördag. Men idag ringde jag en guldsmed som bad mig komma och visa den. Sagt och gjort så tog jag dit den så han fick titta, han vände och vred och antecknade. Sen sa han att vi kan hämta den på fredag kväll! Ååååh! Den blir precis som jag vill ha den! Med sten och allt.

Nu är nog banne mig festhäftet klart också. Sweet!

• moule

Jossie: Grattis, vilken klippa till guldsmed! =)
    Sitter och ska försöka uthärda sista arbetsdagen innan semestern, har ganska mycket fjärilar i magen om man säger så...

På tal om mina kollegor så hände världens sötaste grej igår. Gick ut till eftermiddagsfikan som vanligt och då att allihopa och såg luriga ut. Sen dukades det upp kolamuffins och det hela utvecklades till en riktig överraskningsfika med presentutdelning och allt. Var så himla roligt! =)

Snart smäller det tjejer - kan knappt fatta det!

Den 22 Maj smäller det!
  • Fröken Strössel

Nu är jag gift! Vi hade en helt fantastisk dag från morgon till sen natt. Jag mådde så bra hela dagen och pirr i magen blandades med tårar och skratt. Vi hade ösregn hela förmiddagen och i början av fotograferingen men sen slutade det regna och efter vigseln när vi skulle gå ut kom till och med solen, lite för bra för att vara sant.

Det är svårt att beskriva känslan av att stå framför alla man älskar och ge en kärleksförklaring till den jag älskar mest av alla. Min man gav sin först och tårarna bara rann, det var så vackert! Några vänner till oss spelade gitarr och vi trodde att låten skulle vara aukustisk men mitt i började de sjunga och då kom tårarna igen, så himla vackert!

Middagen var också underbar med mycket tal och spex.

Jag kan ärligt säga att ingenting kunde blivit bättre. Jag gick runt i en lyckorus hela dagen och kan fortfarande börja gråta när jag tänker på hur bra allt var.

Grattis alla ni som gifte er i helgen och till er som har det farmför er säger jag bara, njut!!

• Fröken Strössel

Längtar efter att se alla bilder, har lagt upp den enda vi har nu

• snuttfia

Jag har också lagt upp några bilder nu :)

• Pärlis

Helt sjukt att det bara är fyra dagar kvar!! {#lang_emotions_laughing}

• ayle

grattis till er som nu hunnit gifta er

Jag vill oxå passa på att gnälla av mig lite då jag inte kan göra det hemma

Jag är helt slut i kroppen har stressat som en idiot me att få saker och ting färdigt, håller barnen hemma denna veckan så dom ej ska bli sjuka,
     sen har jag vänner och bekanta som kommer förbi med både halsfluss och magsjuka
    Är sååå less.... vill bara att det ska ha varit lördag nu så detta är över. och man kan slappa lite... 

kramizz

• Fröken Strössel

SNuttfia - Roligt att se! Fina bilder

Svar på tråden MAJ 2010 del 5