• Martinaa

MAJ 2010 del 5

Tiden går bara fortare och fortare och nu är det dags för vår FEMTE tråd! Nummer fyra hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3614591.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Finns inga regler, vi pratar om allt från brudklänningar och blommor, till husrenoveringar och vilket lim som är bäst till trycksakerna!
    Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar, sista tråden innan vi får stå brud tillsammans med vår livs kärlek! Sätt igång och prata, så får vi se om vi kan komma upp till 2000 inlägg i den här tråden!

Nu kör vi!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 5
  • CiaLovesAndreas

Avalon,
    Tror minsann att jag ska satsa på det där väggordet.
    Då är bara frågan när man ska beställa det...kanske lite tidigt än?

• Vårbrud 2010

Hej, Är det någon som vet var man kan köpa skor av märket Rainbow?(stockholmstrakten) Har just börjat jakten på skor och det är inte det lättaste...

• Ananias

tatoo- mitt smink o håruppsättning kostar 3200 o då ingår även provuppsättning

i min ring ska det stå " eternity flame " ( evig flamma ) och så min m2b namn

• Fröken Strössel

Oj, här har det hänt grejer idag! Roligt att läsa

Cia - Tycker väggorden var jättefina. Bra idé på present!

Martina - Fint halsband Jag är jättennöjd med mitt, köpte till ett armband också som också var superfint!

Kattpoet - Väldigt vackra ord, jag har blivit så blödig på sista tiden så det kom nästan en tår

Angående hår och smink betalar jag 800 för smin inklusive en konsultation och 600 för hår. Får håret så billigt för att det är en gammal klasskompis till min sambo. Ska dit och klippa mig i påsk så att hon får känna lite på håret och så att vi kan prata lite om vad jag tänkt mig.

Tatoo - Skitsnygga skor!!

Snuttfia - Har för mig att jag sett Tatoos skor på ebay också men i andra färger. Ska se om jag kan hitta...

• Fröken Strössel

Snuttfia - Kommer inte ihåg om du bestämt dig för cerise eller vita skor men här är ett par vita:

cgi.ebay.com/Adorable-Round-Toe-Lace-Bow-Pleated-Pumps-White-Dmd-5_W0QQitemZ360241045001QQcmdZViewItemQQptZUS_Women_s_Shoes

Jag var inne på dessa ett tag men bestämde mig sedan för ett par svarta som jag hade sedan tidigare

cgi.ebay.com/Cutie-Lace-Bow-Pleated-Ballet-Flat-Shoes-FS-Pink-7_W0QQitemZ360241336779QQcmdZViewItemQQptZUS_Women_s_Shoes

• 2010Brud

oj vad tiden går fort nu känns det verkligen verkligt!! Varje dag snurrar det tankar om allt som ska fixas, köpas, bokas.
    I dag bestämde vi oss för fotograf och bokade. Känns jättebra

Men nu är jag på jakt efter smycken, skor och underkläder...inte alls lätt tycker jag.

• CiaLovesAndreas

Fröken,
    Nu är de beställda...så nu finns det ingen återvändo

Imorgon ska jag på jakt efter underkläder....igen...inte det lättaste. Ser så snyggt ut på skyltdockorna men sen när jag får på dem så ser jag bara ut som en stoppad korv. *Suck*

• Fröken Strössel

Ananias - Från en som kommer ha vit klänning, svart sidenband i midjan och svarta skor får du ett rungande JA

Cia - Vad kul att du beställt! Jag har också problem med underkläder, tycker alla axelbandslösa BHar jag provat sitter åt så att jag får svårt att andas...

• CiaLovesAndreas

Fröken,
    Ja, känns riktigt spännande. Så nu måste jag bara gömma paketet och inte prata om det på ca 74 dagar

Jag kommer troligtvis ha en gammal axelbandslös bh under klänningen.
    Är på jakt efter typ ett linne med trosa till som ser lite sexigt ut...gärna svart som jag då kan ha under min nya röda negligé

Svar på tråden MAJ 2010 del 5