• Martinaa

MAJ 2010 del 5

Tiden går bara fortare och fortare och nu är det dags för vår FEMTE tråd! Nummer fyra hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3614591.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Finns inga regler, vi pratar om allt från brudklänningar och blommor, till husrenoveringar och vilket lim som är bäst till trycksakerna!
    Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar, sista tråden innan vi får stå brud tillsammans med vår livs kärlek! Sätt igång och prata, så får vi se om vi kan komma upp till 2000 inlägg i den här tråden!

Nu kör vi!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 5
  • Avalon75

@Tattoo:
    Jag ska till frisören den 22 mars och gå igenom med slöja och allt, men en tanke jag har är att göra en uppsättning som finns på bilden som heter "Detta är vackert..." på sidan 2 i mitt galleri.

• Avalon75

Jag har börjat få skopanik för övrigt. Efter en ordentlig brudklänningsprovning helgen har jag insett att jag inte kan ha tilltänkta ballerinor, utan måste ha några med klack. Nu blir det till att leta.

• Avalon75
    Tattoo82 skrev 2010-03-08 14:48:32 följande:
    Avalon - Låter som en jättefin bok! Var har du köpt den? Pris?
    Köptes på en vanlig Bokia-affär till slut.
    Kostade bara 139 kr. Pennan gick på en tjuga.
    Jag är nöjd.
  • Kattpoet

Cia, varför engelska och inte svenska?

Oki, jag bara saknar att se det svenska språkets användas, jag har börjat kalla min skotska fästman mitt eget älskade skäggmiffo när vi pratar för jag saknar svenskan.

Från nu och till evigheten
    från här och till sista andetag
    jag lovar att hålla dig kär
    vårda vårt liv varje dag.

från varje minut till sista sekund
    jag lovar att vara dig trogen
    tills du och jag sover i samma lund

för nu är jag din.
    lovar jag att älska, vård och uppskatta
    den man jag valde till min.

meow 2010

• Martinaa
    Kattpoet skrev 2010-03-08 16:02:14 följande:
    Cia, varför engelska och inte svenska?Oki, jag bara saknar att se det svenska språkets användas, jag har börjat kalla min skotska fästman mitt eget älskade skäggmiffo när vi pratar för jag saknar svenskan.Från nu och till evighetenfrån här och till sista andetagjag lovar att hålla dig kärvårda vårt liv varje dag.Från nu och till evighetenfrån varje minut till sista sekundjag lovar att vara dig trogentills du och jag sover i samma lundFrån nu och till evighetenför nu är jag din.lovar jag att älska, vård och uppskattaden man jag valde till min.meow 2010
    Åh va fint! Det kan hända att jag snor den... om det är okej?
  • majsan801

Kattpoet gud så vackert...är det du som skrivit det där?

• Kattpoet

Sno den om ni vill, jag just skrev den.

Den fanns bara där i mitt huvud, någon måste väl använda den för mina löften är skrivna på engelska eftersom jag gifter mig i skottland.

• majsan801

Åh vad jag skulle vilja ha något sådant som egna löften men tror tyvärr inte att min röst bär. Jag blir alldeles tårig av att bara läsa dem här.

• CiaLovesAndreas

Kattpoet,
    Jag vet inte riktigt. Var den jag såg och fastnade för den.

majsan,
    Jag håller med dig. Finns inte en chans att jag skulle kunna läsa upp nåt. Tror det räcker med det som jag ska säga efter prästen

• Avalon75
    CiaLovesAndreas skrev 2010-03-08 15:39:45 följande:
    Tjejer!Vad tror ni om att ge nåt sånt här till m2b i morgongåva www.stilcompaniet.se/se/articleimage.phpDet är väggdekor.
    Den är jättefin.
    Mycket fin idé om ert framtida hem...

Den här vill jag ha:
    www.isa.nu/shop/ja-p-105.html
    I vit ram, med vit passepartout (stavning?).
    Antar dock att jag får köpa den själv, men det går fint det med.
Svar på tråden MAJ 2010 del 5