• Martinaa

MAJ 2010 del 5

Tiden går bara fortare och fortare och nu är det dags för vår FEMTE tråd! Nummer fyra hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3614591.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Finns inga regler, vi pratar om allt från brudklänningar och blommor, till husrenoveringar och vilket lim som är bäst till trycksakerna!
    Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar, sista tråden innan vi får stå brud tillsammans med vår livs kärlek! Sätt igång och prata, så får vi se om vi kan komma upp till 2000 inlägg i den här tråden!

Nu kör vi!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 5
  • Rapsbrud

Har äntligen fått tag i organisten som ska spela i kyrkan på vårt bröllop och han sa att det inte var något problem med musiken vi har valt. Blir orgel på vägen in och piano på vägen ut. Känns skönt att ha stämt av med honom, hade varit jobbigt att få veta en vecka innan att man var tvungen att välja annan musik.

• a n n a

igår beställde jag en tiara från kronbruden.se - denna: www.kronbruden.se/brudsmycken/galleri/tiaror/1/45/L%C3%B6jtnantshj%C3%A4rta fast i röd tråd och med svarta pärlor då det kommer att harmonisera med min rödsvarta brudklänning

jag har även varit på stoff & stil och inhandlat underkjolstyg till en specialsydd underkjol som ska bli ett släp till min klänning

dessutom har jag idag inhandlat västset fr halens till min son som allra helst hade velat ha den rosa tyllklänningen som syrran ratade...

• CiaLovesAndreas

Jag funderar på om jag ska gå ut på jobbet med meddelandet om att de som vill får komma till kyrkan. Vad tror ni om det? Låter det dumt?

• Tattoo82

anna - Tjusig tiara! Nu har jag inte läst allt på senaste. Har du nån bild på din klänning? Låter som vi har lite samma tema. Jag har lagt ut bild på min tiara nu också som kom hem med posten i veckan.

• Tattoo82

rapsbrud - Fina bilder på ringen! Och skitsnygga inbjudningar.

• snuttfia

a n n a: Vilka fiiiina smycken de hade! JAg blev sås ugen på kronan som hette björk, men med två ungar i hasorna kan jag väl inte direkt passera som oskuld ;) Passar inte riktigt stilen på klänningen heller men såååå snygg! OCh din tiara var ju supersöt också, väldigt stilren! Min pojke frågar hela tiden vad han ska å för klänning då. Jag har visat honom västen och kravatten och skjortan och han tycker att de är jättefina, men han kan inte riktigt förstå att han inte får ha klänning... Lite orättvist faktiskt, men jag säger att han får vara lika fin som pappa :)

• snuttfia

Gud, jag skriver som en kratta när jag har bråttom Sorry...

• Rapsbrud

anna: Jättefin tiara!

Tattoo82: Tack!

• Martinaa

a n n a:
    Jättesöt tiara!! Jobbar inte din man som eeh... typ nånting som gör att tiaran som hette "Löjtnantshjärta" passar lite extra?? Eller är jag helt ute och cyklar nu??

Cia:
    Jag har lurat lite på det också, till kyrkan får ju gärna fler personer komma...

• patrikoannika

Tror du inte att de kommer ändå? Jag har inte sagt något på mitt jobb, men jag tror nog att många dyker upp i kyrkan.

CiaLovesAndreas skrev 2010-03-06 19:20:42 följande:
    Jag funderar på om jag ska gå ut på jobbet med meddelandet om att de som vill får komma till kyrkan. Vad tror ni om det? Låter det dumt?
Svar på tråden MAJ 2010 del 5