• Martinaa

MAJ 2010 del 5

Tiden går bara fortare och fortare och nu är det dags för vår FEMTE tråd! Nummer fyra hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3614591.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Finns inga regler, vi pratar om allt från brudklänningar och blommor, till husrenoveringar och vilket lim som är bäst till trycksakerna!
    Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar, sista tråden innan vi får stå brud tillsammans med vår livs kärlek! Sätt igång och prata, så får vi se om vi kan komma upp till 2000 inlägg i den här tråden!

Nu kör vi!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 5
  • Hannaibröllopstankar

Nu har jag lagt upp mina 2 brudklänningar i galleriet (in real life, har fått hem dom.) Har dock inte provat dom ordentligt med riktigt snörade osv, dem kommer ju att sitta betydligt stramare då, och givetvis med rätt underkläder (ingen svart bh som på bilden:). Har verkligen beslutsångest vilken jag ska ha. Smakråd tas tacksamt emot!

• Ananias

Hannai- ja tycker den andra klänningen var finast=)

• Avalon75

Bara för att göra valet ditt enkelt Hannaibröllopstankar tycker jag att klänning nr 1 är så j-vla snygg! Ta den!

• Hannaibröllopstankar

Klänning nr 1 tycker jag är ascool själv, men jag vet att min blivande gillar den mer traditionella (nr2) mer... Nr 2 sitter dock lite bättre, eller rättare sagt jag ser smalare ut i den. Jättesvårt val, verkligen!

• Tattoo82

hanna - röstar för nr 1!

Nu har jag själv precis köpt den där klänningen från ebay jag pratade om för ett tag sen! *läskigt* Mitt första köp där. Hoppas det blir bra...

• a n n a

ang överraskningar på bröllopet så fick jag världens sådan på mitt förra...

en gammal vän från skoltiden bodde sedan en tid tillbaka i stockholm, hon var väldigt sjuk o tackade nej till bröllopet pga lång restid...fullt förståligt

döm om min förvåning då kyrkdörrarna öppnas och hon sitter där, mitt framför mig :) det var ren o sann lycka!

men så kom jag på att "o nej, hon finns ju inte med i gästlistan, vad pinsamt"...detta viskade jag till min blivande och han bara blinkade och viskade tillbaka "det har jag ordnat" ;)

överraskningar är kul! :)

• CiaLovesAndreas

Hmm...jag undrar om det inte det blir Mendelsohn när vi går in. Lyssnade på Youtube nu och jag fick gåshud över hela kroppen. Uj uj uj

Men frågan kvarstår vilken vi ska ha när vi går ut.

• majsan801

Oj vad ni skriver hinner inte emd. Fyllde 30 år igår så jag har varit lite upptagen haha. Fick en filmkamera av min blivande som jag önskat mig så vi kan filma vårt bröllop och barnen nu när de är små så himla nöjd. Sen fick jag presentkort på make up store och på en annan salong där jag kan välja att göra naglar eller nått annat piffigt inför bröllopet KANON. Inte kanon är dock allt fika jag sätter i mig för viktens skull, går tyvärr åt helt fel håll (uppåt) men men bara snön töar bort lite kan man ju ut och springa el nått öhhh (i mina tankar i af).

• CiaLovesAndreas

Grattis i efterskott majsan!!
    Vilka bra presenter du fick!

• ayle

Hejsan...

nu har jag lagt ut bilder på min klänning om någon e sugen på att se.. blev snabb provning så jag har inte kunnat snöra om den..men det syns ju typ hur det kommer bli..hihi..

ps ligger i starka bilder

Svar på tråden MAJ 2010 del 5