• Martinaa

MAJ 2010 del 5

Tiden går bara fortare och fortare och nu är det dags för vår FEMTE tråd! Nummer fyra hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3614591.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Finns inga regler, vi pratar om allt från brudklänningar och blommor, till husrenoveringar och vilket lim som är bäst till trycksakerna!
    Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar, sista tråden innan vi får stå brud tillsammans med vår livs kärlek! Sätt igång och prata, så får vi se om vi kan komma upp till 2000 inlägg i den här tråden!

Nu kör vi!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 5
  • snuttfia

Rapsbrud, vad fina inbjudningar :) Ett bra samarbete helt enkelt

• Martinaa

Kom på att idag är det tre månader kvar för mig och gubben! Det känns både roligt och lite skrämmande... Längtar ju som en tok, men lite stressande också. Får hoppas att vi får ordning på allt i tid.

• l8ol

Det där med gubben och kläder...

När min m2b provar kläder, allt som inte är blåställ eller skidkläder, blir karln som en....skyltdocka! Han blir helt stel :)

Han har säkert provat 10 olika kostymer, men ingen var bra, så vi for till Cinderella i Piteå, för där hade jag sett en snygg frockcoat i skylten! Pang - den satt som ett smeck, den hyrde vi. Han blev såååå snygg...

Jisses vad jag är förkyld :( Vi är i husvagnen, familjen är i skidbacken och jag har bäddat ner mig i sängen med datorn ;)
    Jag ska nog sätta mig i en solstol i go vädret om en stund.

• Kattpoet

Min ska ha kilt, de gnäller forfarande om vilken tartan han ska på sig och nu är det ytterligare ett tartan till i leken.

Jag hävdar att snart går det bra med blå färg och en piktyxa.

• Hannaibröllopstankar

Jag känner likadant att vårt bröllopsplanerande går lite upp och ner, såklart är det inte alltid på topp och lika kul och inspirerande att planera. Man kör liksom fast ibland och jag tror att de flesta känner lite så. Jag trodde att jag var ensam om det för ingen verkar prata direkt om detta men som sagt vi är fler som känner så. Inget att ha dåligt samvete för, det är trots allt en stor grej som man har höga krav på.

Snuttfia: Jag gilar med den första klänningen skarpt men den andra sitter nog aningen bättre. Min sambo gillar inte den första klänningens överdel, det som jag gillar. Jaja, vi får se hur det artar sig men just nu ligger dom på delad plats vilket gör det jättesvårt...

• Rapsbrud

Snuttfia: Precis! Bådar gott för framtiden.

Martinaa: Hu ja, på måndag är det precis 2 månader kvar för oss... Och två månader går ju hur fort som helst!

l8ol: Vad trist att du är förkyld Har också dragits med en förkylning i några veckor nu som inte riktigt vill ge med sig. Hoppas bara man inte kommer vara förkyld innan bröllopet så man slipper ha en söndersnuten näsa

• sköldis10

www.smycka.se/items_info.php

Nu ska vi se om det lyckas...denna ring blir det, Rut heter den...eller typ den..min blir lite mer kupad som det heter..

Men jag är så nöjd, för det var precis en sådan här jag ville ha. Enkel och stilren.

• sköldis10

Ser nu att min ring inte visas..men den är 3:e nerefrån och 2:a till vänster..Slät med en sten i mitten. RUT!!!

• Rapsbrud

sköldis10: Jättefin! Ska du ha den i rött guld som på bilden?

• Rapsbrud

Var bara "tvungen" att låta min ring komma ut och lufta sig lite i vårsolen... Tog några bilder som nu finns i mitt galleri.

Svar på tråden MAJ 2010 del 5