Vi började jobba lite på spellistan till bröllopet igår, vi blev så fast i det att vi satt uppe till kl 1 i natt, vi som har småbarn som vaknar innan kl 6 eller åtminstone 6.30 Vi satt med varsin laptop och spotifyade låtar "Den här MÅSTE vi ha" "Åååååh, minns du denna" osv :) Hur kul som helst. Men jag är väl den första som erkänner att listan behöver rensas och struktureras "lite" för vi flippade lite där ett tag, haha.
Igår bokade jag pensionat till mina och mammas hundar så att de slipper bli stressade av allt folk som springer och ingen har tid att åka hem och gå ut med dem och så. Tror det blir bra, hon som har pensionatet verkade så trevlig. Vanligtvis har hon 50% av priset på andra och tredje hunden om de är från samma ägare. Men vi fick rabatt på mammas hund ändå "När det nu vankas bröllop" och det var ju jättegulligt :) Sambon har fått boka tid för deras vaccinationer nästa vecka så då har vi en sak fixad iaf. Mamma blev superglad för hon har stressat så över hundarna och vem som ska gå ut med dem osv. Plus att de ska passa våra barn när vi myser i bröllopssviten till på måndagen så nu slipper de det bekymret också.
Jo, det var lite kul. På vårt festställe finns en stor och fin trappa från övervåningen och om man vill kan man gå upp bakvägen och göra fin entré den vägen när man kommer till festen. Perfekt för oss som inte tänkt lägga några pengar på nån häftig transport. Iaf så sa hon som vi pratade med där att vi skulle fixa en cd med en låt på som vi skulle göra entré till så säger de till att nu kommer brudparet och så drar de igång musiken och så gör vi fin éntre (förhoppningsvis ramlar vi inte ned frö trappen). Och jag bara slängde ur mig att vi måste ha Up where we belong från en officer och en gentleman. Och till min stora förvåning hakade sambon på direkt och tyckte det var en superidé :) Det låter väl som ett bra sätt att anlända till festen?