Uppladdning!! 29 MAJ 2010!!
Ok! Nu är det snart bara två månader kvar! Någon som börjar få nerver förutom jag!!
29-majare! Häng på! Hur går det för er med allt????
Ok! Nu är det snart bara två månader kvar! Någon som börjar få nerver förutom jag!!
29-majare! Häng på! Hur går det för er med allt????
Förstår precis hur du känner! Häll på att börja lipa häromdagen för att min M2B fortf inte fixat transporten. Känns som jag lägger all min vakna fritid på att fixa och greja och han får f-n inte tummen ur! Jag märker också hur jag börjar bli en riktig bridezilla och svär och är grinig hela tiden!!! Häromdagen drömde jag att jag blev stryp av en av tjejerna i Top Model - stresstecken eller vad????
Jag är också stressad över sjal, hade inte alls räknat med att behöva det. Klänningen hänger hos mina föräldrar 30 mil härifrån så jag vet ju inte exakt nyans heller! Ska man gå på nåt annat som är Ivory-färgat med risk för att antingen klänningen eller sjalen ser smutsig ut eller ska man våga en helt annan färg - typ rosa eller nåt?? Hmmm
Vi har verkligen inte mycket kvar men det känns som om jag får mer panik och har mindre koll för varje dag som går!!!
Får sån panik på min M2B att han inte bara kan göra saker som kan göras redan nu! T.ex. ska han köpa 100 flaskor ramlösa till mellanmålet vi ska dela ut. Nä då ska han göra det typ 2 dar innan!! Aaargghh! Ny byter jag snart brudgum!
Längtar också tills bröllopsresan på sätt och vis!
Stressigt här med o inte vart det bättre av att jag helt plötsligt fick börja jobba heltid!GAH,har en massa småsaker som måste fixas!Typ lägga upp brudnäbbens byxor, prova klänningen o lämna in den för uppläggning,prata med mina bröder om dom kan ta emot gästerna i lokalen (eftersom vårat värdpar helt plötsligt inte kunde vara där först:()osv.
Apropå Hippa, misstänker att jag kan bli hippad imorrnkväll:) Min far frågade om jag ville följa med på revy o äta middag före,att jag kunde ju försöka fixa barnvakt.O när jag frågade min mor så gick det jättebra,han skulle få sova där o allt!Gick lite vääl smidigt,så jag misstänker nåt!Men annars så blir det trevligt med mat o revy med min pappa!
Ikväll har jag målat klart ramarna till bordsnummren iallafall :) Alltid nåt!
När det kommer till sjal ska jag ta en i grön som är vår andra tema färg, då måste den inte matcha klänningen och jag följer temat :)
Ska ta med skorna till jobbet så ja kan gå in dem där.
En liten grej varje dag så ska det nog gå.
Imorgon ska jag bara jobba halvdag och spendera hela eftermiddagen hos frissan. Guuu så skönt. Färgning, klippning, provuppsättning, provsminkning. Tar nog med mig en flaska vin i handväskan så ja kan njuta :)
Åh vad härligt!
Det värsta tycker jag är att man hela tiden kommer på nya saker! Vår lista bara blir längre och längre tycker jag !
I torsdags var jag hos min mammas väninna som skulle göra min bruduppsättning. Vi provade och fixade och gjorde fyra olika frisyrer men när jag kom hem och kände efter så kändes det inte bra. Så nu har jag bokat min vanliga frisör och måste ringa mammas väninna och avboka henne för att det inte kändes riktigt rätt. Guuud vad jobbigt detta känns. Det känns som att jag ska säga till henne att hon inte duger. Men håret blev inte alls som jag tänkt mig.
Idag ska det klippas etiketter till våra flaskor som vi ska ha vin i. Läckert kommer det att bli!
Vad pysslar ni andra med just nu??
3 veckor kvar idag...iiiihhhh
Hej tjejer,
Tänkte bara säga att ni gifter er på min födelsedag, och (ta i trä) under de senaste 30 åren har det bara regnat 3ggr det datumet (i alla fall i skåne)!!!
Själv gifter jag mig nu på midsommar så det är väll mer eller mindre garanterat att regna då? :)
Kram
Bara 3 veckor kvar nu!
Här blev en mycket förvånad sambo precis hämtad för sin svensexa! Hoppas verkligen de får en rolig dag i regnet.
Min älskling blev också hämtad imorse! Har ingen aning om vad de ska göra så det ska bli kul att höra sen!
Trodde nästan att möhippan skulle bli idag med.. men det verkar ju onekligen inte så :)
Annars går det bra här, har lite pyssle kvar. Ska till frissan på lördag för färgning och provuppsättning, det ska bli spännande!
Blev ingen hippa för mig i fredags,var middag o revy med far som stod på schemat men det var trevligt det med!:)
Vi ska förresten inte heller dansa,sambon hatar att dansa,isåfall vill han göra en spexdans o jag hatar att spexa!Så då blev det ingen dans alls..
Idag blir det till lokalen o testa hur bord o stolar ska stå för att rymmas!Hade även tänkt hinna prova klänningen en sväng,så jag vet vad jag ska köpa för underkläder imorrn!Börjar först kl. ett imorrn så jag hade tänkt hinna avklara lite inköp till bröllopet då.
Hej Allihopa!!
I helgen har det varit jätte kallt o regnigt hos oss men
den 29maj kommer de självklart va +20 o strålande sol!!!
Men har ni ändå funderat på vad ni ska ha på er upptill på armarna
ifall vädret skulle få fnatt o bli+5 och snålblåst..?!