Uppladdning!! 29 MAJ 2010!!
Ok! Nu är det snart bara två månader kvar! Någon som börjar få nerver förutom jag!!
29-majare! Häng på! Hur går det för er med allt????
Ok! Nu är det snart bara två månader kvar! Någon som börjar få nerver förutom jag!!
29-majare! Häng på! Hur går det för er med allt????
Wiiihiiii! Känns helt galet!
Vi har det mesta klart, har lite att fixa med den 27:e (en del av våra gäster kommer redan den 28:e).
Det som är kvar i form av pyssel är att stämpla alla vigselprogrammen, men det går fort.
Ska bli så grymt kul! Känns som om jag var med stressad i typ januari-februari när alla beslut skulle fattas, nu är det bara finliret kvar!
Håller med!
Vi har allt fixat o klart så skönt!! så nu e de bara o vänta,o vänta.. känns så overkligt att de äntligen e dax!! men oj så ljuvligt!!
Kom på i går att man kanske skulle annonsera vigseln i lokaltidningen, så i dag ringde jag och bokade annonsen för införande i morgon.
Jag börjar få lite panik över godiset i favours påsarna, hade tänkt ha peps mintkulor från Cloetta, tidigare har de funnits i varje affär med lösgodis, men nu verkar det inte finnas någonstans, har ett par närliggande affärer kvar att kolla, men det ser inte ljust ut.
Barnen är förkylda och hostiga, och det är väl inte hela världen, men oron över att familjen ska drabbas av en härlig magsjuka lagom till nästa helg ligger och gnager.
Jag har varit lugn hela tiden, men nu kommer nog nerverna
kramilikram
Det gjorde vi.
Finemang!
Lycka till med allt!!
Vad konstigt! Vi har köpt Peps Mintkulor. De brukar finnas på ICA Maxi, vi har dock turen att bo nära Cloettas fabriksförsäljning i Linköping så vi köpte dem där, 6,5 kilo!
Har du varit och frågat personalen på t.ex. Maxi, Willys eller Coop? De kanske kan fixa det?
Idag övade vi med prästen, hämtade ringarna, pratade med hotellet mm mm. Listan blir mindre men stressen i magen består. Men jag har lätt för att oroa mig för sånt här. Våra gäster kommer en del den 27e , 28e och 29e.Många från england och vi (jag) har ordnat med transporter, hotell, extra middagar, välkomstpaket att få på hotellet mm och nu försöker jag mest göra listor på hur dagarna innan och dagen D ska gå till. Man vill ju gärna få delegerat allt och inte känna att man glömt vinöppnaren hemma :)
igår var jag hos frissan och gjorde en provuppsättning, blev helt undertabart bra! Prcis så jag hade tänkt mig, Sen åkte jag till min kusin som gjorde make up på mig, bytte ut ett läppstiftet mot en mer rosa nyans och vips så klaffade allt där oxå!! Kännns sååå skönt!!! Nu är det bara våran "vals" låt som vi ska bestämma, annars är allt klart!!!
wiiiiieeeeeeeeeeeee, känns så himlans spännande nu!!! NU är det bara vädret som ska klaffa oxå :)
Ihh jag är supernervös redan! Tänk att vissa av er är lugna :) Har en del att fixa kvar, skriva ut festprogram, vigselprogram vilket känns som att det tar lång tid. Imorgon ska jag och slinga håret och idag var jag på provsminkning.
Ska handla lite till festen också, läsk och godis. Sen måste jag ha koll på vem som städar på söndagen och lämnar tillbaka musikboxen. Ja just det, låtlistorna är inte riktigt klara än :) Jaja jag hinner, hihi!