• Malla och Mojje

Uppladdning!! 29 MAJ 2010!!

Ok! Nu är det snart bara två månader kvar! Någon som börjar få nerver förutom jag!!

29-majare! Häng på! Hur går det för er med allt????

• Svar på tråden Uppladdning!! 29 MAJ 2010!!
  • Marjo

Dessa sista dagarna känns bara som transportsträcka! Har ledigt på fredag då vi ska lämna alla saker till den lokal vi ska ha festen i :)

Tänk att dagen snart är här som man har haft i tankarna så länge, underbart!

• Förväntan2010

Det känns så konstigt!! :) Hoppas vi alla får en perfekt dag!! som de ser ut nu så kommer vi få regnigt men det kan ju ändras, hur ser det ut för er?

• scarborough81

Ni som gifter er på lördag måste vara pirriga.. Vi gifter oss nästa vecka och jag får ståpäls bara jag tänker på att stå framme vid altaret tillsammans med min BM..

Ha en trevlig dag ni som gifter er på lördag!!

• Marjo

Hos oss ser det ut som att det kan bli regn eller moln med lite sol. Eftersom vi ska gifta oss i en park så kan det ju inte ha regnat hela veckan för då kommer det att vara som att gå i lera och det vill man ju inte.. Men vi har en bra backup-plan både när det gäller fotograferingen och vigseln så det löser sig nog om det skulle bli regn. Men självklart hoppas vi på sol!

• Malla och Mojje

Vi ska vara på västkusten och det verkar vara moln, regn och sol som gäller! Som vanligt i sverige - fem olika väderlekar på en dag... Hoppas på lite solglimtar i alla fall!

• Bröllopmaj2010

3 dagar kvar nu! Så spännande!

• Förväntan2010

Ja nu är det nära som bara den, och miljoner saker som måste ske, idag ska jag iallafall till frissan och klippa in löshåret! Ska bli skönt med lite ompyssling!!!

• Muulin

OOOHHHH.... Nu är det snart lördag!!!!!  Hoppas vi får fint väder o håller oss friska!!!!v =)

• Hillena

Idag fick vi nycklarna till lokalen, så imorgon efter jag fixat naglarna så ska det fixas där! Jag längtar!!!

• Marjo

Imorgon är det dags för oss! Lycka till alla! :)

Svar på tråden Uppladdning!! 29 MAJ 2010!!