• Malla och Mojje

Uppladdning!! 29 MAJ 2010!!

Ok! Nu är det snart bara två månader kvar! Någon som börjar få nerver förutom jag!!

29-majare! Häng på! Hur går det för er med allt????

• Svar på tråden Uppladdning!! 29 MAJ 2010!!
  • Hillena

Jag blev också hippad igår, hade såå roligt! Inga pinsamheter så det blev precis som jag ville :) Nu är det MINDRE ÄN 2 VECKOR!! Jisses :)

• Waldekranz

www.klart.se

där kan ni se vädret ända fram tills vår lördag... håll dock ögonen öppna det förändras ju en del när det är en bit bort såhär.

• Malla och Mojje

Nästa vecka gifter vi oss! Tjohoooooo!

Det var så märkligt i helgen när min M2B och jag upptäckte att vi INTE hade något att fixa med! Konstig känsla!!!! Jag ska ringa lite samtal och kolla med alla så att allt är ok med tex musiker, tårta och sånt. Sen är det inte så mycket mer att göra. Ska börja packa för bröllopsresan... Märkligt, är det något vi har glömt?

Jag börjar få nerver nu, i lördags kväll började jag storlipa för att jag är rädd att vi får ett tråkigt bröllop! Så löjligt! men det känns bättre nu i alla fall - skönt med en M2B med mycket tålamod!

hur känns det för er?

• zamixla

Hakar på här jag med :)

Gifter mig också den 29:e maj i samband med dotterns dop. 

Men har fortfarande inte kommit på någon utgångsmusik.. Har lite smått panik =/

• Malla och Mojje

zamixla skrev 2010-05-17 12:15:06 följande:
    Hakar på här jag med :) Gifter mig också den 29:e maj i samband med dotterns dop.  Men har fortfarande inte kommit på någon utgångsmusik.. Har lite smått panik =/

Kan ni inte ta någon bra låt som ni lyssnat på tillsammans?

• zamixla

Malla och Mojje skrev 2010-05-17 13:10:17 följande:
      Kan ni inte ta någon bra låt som ni lyssnat på tillsammans?

Vi kom fram till att vi tar musiken från Ronja Rövardotter. Har pratat med kantorn nu och allt verkar vara okej.

Nu är nästan allt klart, får hålla tummarna för att vi får såhär fint väder bara :)

• LindaMagnus

Har bakat osthjärtan idag,dom vart jättegoda!:)Men jag tror jag gjort för lite så jag måste nog göra mer!:/

Sen håller jag på o plitar med festhäftet,hade tänkt lägga in bordsplaceringen där i men verktyget här på BT funkar inte för mig!?:(

• LindaMagnus

Hej,har scannat in bordsplaceringen till våran toastmaster idag,sen ska sambon hjälpa mig med att göra festprogrammet klart i Photoshop.Har lämnat in klänningen nu för uppläggning,hon skulle även tvätta o stryka den så fick jag hämta den i nästa vecka:) Skönt,nu kan jag koncentrera mig på lite småpyssel, göra bordsplaceringskorten och vika servetter! Fas jag hinner nog inte göra mer i veckan,ska handla presenter till sonen imorrn, på torsdag är det vårfest på hans förskola,på fredag fyller sonen år o på lördag ska vi bort hela dan. PUH! Måste dock träffa fotografen på söndag (eftersom han jobbar på annat håll om veckorna) och diskutera bilderna.

• LindaMagnus

Hur går det för er då?Har ni också stressigt så här sista veckorna?

• Förväntan2010

Idag är det 10 dagar kvar... det är sjukt i morgon är de inte tvåsiffrigt ens! Idag sak jag till sömmerskan och se om hon förhoppningsvis kan sy om min klänning... den har visat sig vara för liten... skit också!

Svar på tråden Uppladdning!! 29 MAJ 2010!!