Uppladdning!! 29 MAJ 2010!!
Ok! Nu är det snart bara två månader kvar! Någon som börjar få nerver förutom jag!!
29-majare! Häng på! Hur går det för er med allt????
Ok! Nu är det snart bara två månader kvar! Någon som börjar få nerver förutom jag!!
29-majare! Häng på! Hur går det för er med allt????
Tack för förslagen.
Vi har inget ICA Maxi inom 10 mils avstånd, har kollat konsum, ICA Kvantum(Där har de haft tidigare men nu när de bytt leverantör har de inte kvar dem), Lidl och Willys. Skulle åkt och letet i dag, men nu är äldsta dottern sjuk så det får vänta, jag vill bara ha det klart.
Vi har pratat med en mataffär har skicat en inköpslista så de kommer packa ihop allt åt oss så mina föräldrar kan åker dit dagen innan bröllopet å ta med sig rubbet o får med sig en faktura. Känns jätte bra o så spara vi en massa tid.. =)
Kanske kunde va något för er med?!
Ojojoj, även om man inte vill vara stressad så har jag nog en inre stress. har egentligen inget att vara direkt stressad över, det mesta är klart. Men minsta lilla som inte går planerat blir en JÄTTESAK! Hittills har allt ordnat sig så det är ju inget att stirra upp sig för egentligen.
Men jag ska försöka ta det lugnt, allt kommer att bli bra :)
Hoppas ni andra inte är så stirriga som mig.
Imorogn ska vi till stället vi ska ha festen på och lägga upp en plan B om det regnar (vi ska vigas ute) och så ska vi hämta ringarna!
Här går det oxå framåt,nu är det mest festhäftet och bordsplaceringslapparna kvar att fixa. Just nu känns det som om allt hänger i luften,ska hämta ringarna i nästa vecka nångång, klänningen ska hämtas tisdag från sömmerskan,Sonens byxor är hos svärmor för att fållas upp.
Allt småtjafs (drickor,chips,godis,kaffe osv) ska sambon o svärmor fixa . men dt börjar kännas nära nu,lite spänt börjar det bli!
Ja jösses nu aktualiseras alla småsaker helt plötsligt! Så mycket samtal att ringa hit och dit!
Jag känner också att jag är lite pressad, blev sjukt irriterad på min svärmor när hon ringde och och frågade om vilken nyans det ska vara på pionerna som hon ska hjälpa mig att beställa.. Stackarn! Känner mig som världens bitch!
Ja jösses, jag är ensam hemma fram till bröllopet nu så jag ska bara ta det lugnt och bada badkar och gå långa promenader! Skööönt! Det är ändå en viss glädje med all förväntan sen är det ju liksom överstökat!
Idag är det en vecka kvar.....
Jag kan knappt sova längre, idag vaknade jag 05.45. Är pirrig, nervös och stirrig hela tiden :)
Åhhh vad jag längtar nu!
Glöm inte att njuta!! Jag är oxå nervös men har lovat mig själv att släppa allt dagen innan o bara vara..... =)
Om en vecka är vi på fest vid denna tiden... NYGIFTA!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag lovar att jag hinner njuta också :) Svävar på rosa moln hela tiden!
Ååååh! Det är så underbart! Sista veckan! Helt galet! Kommer vara konstigt tomt efteråt men jag vill ändå att den dagen ska komma för just nu går man ju liksom bara och väntar...
Jag kan verkligen INTE koncentrera mig på jobbet! Hur går det för er med den biten?? Tur att jag ska på kurs tis-ons och sen har semester tors-fre för det blir inte mycket gjort ändå - det kan jag säga!