Burre Präst skrev 2010-05-26 22:17:51 följande:
Men är det fler än jag som har märkt en tendens att allt fler trådar är av typen "Nu undrar jag om man kan göra såhär men vill absolut inte höra några argument mot det"? Eller är det bara jag som är en gnällig gammal gubbe?
Haha, jag har nog hängt här för kort tid för att kunna säga något om utvecklingen, men jag tycker oaktat att det dyker upp påfallande många såna trådar. Om det sen verkligen är så eller om det är vi som är gamla och gnälliga (vilket jag mer än gärna är isf) låter jag vara osagt
Till TS: Som det tidigare konstaterats här i tråden så är nog också min uppfattning att så länge man håller någon sorts hyfsad samtalston så får nog det mesta gå igenom. Det mesta ur bemärkelsen moraltanter, gnälliga gubbar och glädjedödare. Däremot inte inlägg vars enda syfte är att såra eller klanka ner, men jag betvivlar att man skulle lyckas kombinera det med en hyfsad samtalston ;)
Och ang. alkoholtråden - minns att jag läste den, förfärades över allt skrik och panik och klickade mej därifrån. Det mesta kan uppenbarligen gå till överdrift.