• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2010-08-23 15:13:18 följande:
    Sonja, gulle dig. Nej, det blir lätt att man glider över till ett ställe för man vräker ur sig något där, och sedan blir det liksom dublett av det hela.Och i IVF-tider och allt som rör det, så blir "den andra" tråden lätt att fastna i, eftersom det där är så många som har genomgått det helvetet.här har väl varit lite dött nu i sommar och med flera mammor som inte längre har samma tid som innan barnen kom. Det fattar man ju. Och nu kommer hösten ien, då bli hela BT mer aktivt.Men tanttråden, den har en lite annan förklaring. Jag inboxar!

Först o främst så blev jag alldeles för nyfiken. Inboxa mig gärna osså om du orkar o vill.

förstår till fullo att du pratar mer IVF i den andra tråden.....man måste ha gått igenom det för att verkligen förstå det......
    men ös gärna av dig om sambon till mig.....tycker det är så skönt att känna att jag inte är ensam om att ha en man som inte är så bra på att kommunicera.

Jag hänger inte längre i så många trådar.....blir bara schitzofren(-are)!

• ingenjörsbruden

Sonja68 skrev 2010-08-23 15:13:42 följande:
    Vet ni... jag mår illa...?! Va' f-n är detta nu då?! Jag vill inte ha magsjuka uppå allt detta nu... Blä...

Nääää, du har inte käkat ngt skumt eller så? hoppas verkligen inte det är någon magsjuka!!

• Sonja68

Sådär, nu har jag varit och lättat på trycket. Alltså gjort 2:an. I normal konsistens.  Känns lite bättre. Men jag är tung i skallen. Förkylningen som sitter kvar kanske.

• ingenjörsbruden

Sonja68 skrev 2010-08-23 15:31:19 följande:
    Sådär, nu har jag varit och lättat på trycket. Alltså gjort 2:an. I normal konsistens.  Känns lite bättre. Men jag är tung i skallen. Förkylningen som sitter kvar kanske.

• ingenjörsbruden

Nä nu alla gulliga tjejer!

Nu har jag inte spammat på en hel timme...nästan....o det är dags att gå hem tycker jag!

Massa pussar o kramar från mig!

• Fru sy

hej tjejer. Roligt att se att det varit aktivitet här idag, man hade ju lite att läsa igen när man kom hem från jobbet.

Jag mår bra, är lite extra trött tror jag... eller så beror det på att jag börjat jobba. Har känt av lite i magen de senaste dagarna och det är såklart skönt. Sen är brösten ömma, speciellt på natten när jag gärna vill ligga på magen. Testet visar nu GRAVID 3+ så ämnet som mäts måste ju ha ökat. 

Jag har haft en jättemysig helg, med kompisar med stora magar på besök. Kunde såklart inte hålla tyst så det blev en del gravid och bebisprat. Var så härligt att kunna säga "jag är faktiskt oxå gravid" när de frågade hur det gick för oss

Förlåt att jag tjatar, känner bara att jag måste få ur mig det. Pratade precis med en kompis och då fick jag bita mig i tungan för att inte berätta...

• Villemoa

Ja Blommis, jag har också undrat vart du blivit av i tanttråden. Hänger ju inte heller där så mycket längre, koncentrerar mig på denna tråd istället.

• Aleta

Men! Vad har hänt med Sonja? Varför är hon svart?

• Norrskensflamman

Har vidtagit vissa restriktioner... känner att jag är lite spionerad på... Inte så kul när man bor på liten ort.

Ska byta bild också...

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans