• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Heloise

Btw, det var in en tjej i dag på jobbet som sa att hon funderat så på vart ifrån hon kände igen mig, för hon har ofta sett mig på stan med MIN BROR. Min bror= Panzer, min man. Jag kunde liksom inte hålla mig och sa, det var nog min man du såg mig med. Och jag hoppas verkligen inte att skattemyndigheten bommat ett så pass nära släktskap, vi ska dessutom ha barn tillsammans,så det vore ju direkt olagligt om vi vore syskon.

Vad tror folk egentligen? Att jag och min bror går runt på stan och håller varandra i handen? Pussas lite då och då? Nu har jag iofs inte ngn bror, trots allmän uppfattning, men min mans systrar brukar inte pussas med min man!

• Hvidbrud

Nej men! Bror! Hmpf! International Migration and Ethnic Relations heter programet 180p men vad blir man av det? Lika bra arbetsutsiktet som när jag läste antropologi... D-uppsats! Hejja dig! Ska se om det dyker upp någon ide under natten! Åh! Kan inte somna idag.... Kommer vara ett kadaver i morgon... Men jag ska till frissan och klippa topparna, så då kan jag passa på att sova lite...

• Ninnnis

Kraaaaaaaaam till finaste Hvidisen! Var det inte någon här som sa att damm i hörnen är ett tecken på att man har bättre saker för sig än att städa? Om jag får nys på ett jobb ska jag rekommendera dig direkt!

Ingis, kram på dig också! Härligt att det känns bra på jobbet.

Heloise, vad fick henne att tro att det är din bror?! Vad sa hon när du påpekade att det är din man?

Blommis, bara du fortsätter hänga här hos oss, annars blir jag riktigt ledsen! Vi ska ju hålla handen i höst...? *darrar på läppen*

Flamman, tjenare moss!

Bruttan, nej men kan ni inte få vara friska hela familjen nu då?! Stackars tjejerna som inte vill till skolan...

Fru Sy, jag förstår att det känns härligt att säga att du är gravid

Fru E, hur är det med dig?

• Ninnnis

Igår satte ridningen igång efter sommaruppehållet, så kul! Imorgon ska jag och vovven börja på agility, hoppas han tycker det är kul.

Vet ni förresten att det var exakt ett år sedan vovven kom till oss igår? Tänk att en liten goskorv kan ge så mycket glädje och kärlek ♥ 

• Fru Bygg

Åhh, stora blompojken! Det är helt sjukt hur fort tiden går!

• Fru Bygg

Härligt att komma igång med sina rutiner igen, Ninnnis! Hoppas vovven gillar agility, men det gör han säkert!

• Norrskensflamman

Men GUD så många vakna den här tiden!!!
    T o m Blomman har masat sig till datorn
    Gör vågen för Blompojken som är så stor så han cyklar själv till tredje klass. Men så har han ju en mamma som inte går av för hackor heller
    Ninnnis: härligt med ridning. Åhh, jag vill också, jag vill också. Men när??? Typ när ungarna är tonåringar och jag inte längre FÅR vara i närheten av dem. Och maken tagit ut skilsmässa och flyttat hem till fäderneslandet. DÅ vänder jag mig till dem som inte sviker: Hästarna
    Och pussa extra på Vovve goskorv som redan förgyllt er tillvaro i ett år ♥. Agility låter ju hur kul som helst. Ni kommer säkerligen älska det!
    Hvidis: *hjärtar lilla E på dagis* Det kommer bli bra. Men det här hemskt för oss mödrar att lämna där i början. Jag gick runt knuten och grät ibland. Även fast ungen var hur lycklig som helst för atst komma till dagge och inte ens märkte när jag gick.
    Intressant kurs du funderar på! Verkligen!
    Heloise: Vet du , med mitt ex var jag ut för samma. Här på vår ort, inne på en affär var det en expedit som sa; "Jag har alltid trott ni var syskon, ända till jag såg att ni pussades"... Kanske det var DÅ jag insåg att det var dags att skiljas? Skämt och sido, det var många som sa att vi hade äktenskapstycke.
    Men det har jag fått höra med min nuvarande också, men inte att vi är lika direkt.
    Daa:  vad händer? *spänd*

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans