Hello Flamman( vacker namn och bild på en vacker tjej) och fjället Som Batman och Robin ungefär
Ingis: jag måste bara säga att jag hade fick ett samtal ifrån en nära vän idag, hon hade precis samma "problem" som dig, bara det att det är hon som vill jobba på huset och han som vill mysa med familjen. Skillnaden är att de har hållit på i 2 månader och ska snart på 2 månaders semester med bebben utomlands, de kommer ha så mkt tid för varandra att de blir less Menade inte alls att förringa, det var bara ett sådant sammanträffande att min kompis i 1 timme idag tjatade om hur viktigt det var att få huset klart och hur less hon är på att hennes man bara vill göra roliga saker. Nu säger jag itne att det är så hos er Håller tummarna för att kommunikationen blir bättre även för er, och att det blir som Flamman skrev
Jag har ju som sagt var problem med min familj, men med mannen är det lugnt, Han är duktig på att kommunicera och "se" mig. Oroar mig lite för att han ska bli puckad så fort bebisen är ute, många av mina vänners män har gått från jättebra och omtänksamma män till egoistiska rikspuckon på 1 månad flat så fort bebisen fötts! Ett av de värsta exempel jag kan komma på var när en av dem satte på sig hörselkåpor, la sig på soffan och drack ett par bira till hockeyn efter jobbet, när hans uttröttade sönderstressade nyblivna-mamma- har inte kunnat bajsa eller äta idag för att bebben skriker-flickvän gick och bar på dottern som hade skrikit i timmar/ dagar, för att han behövde lite egentid så där efter jobbet ...
Gör Panzer så, då jävlar får han börja springa...
Vilken bra fröken Flamman och Blomman, det är klart att mamman vet bäst och bestämmer VIll du inboxa om tanttråden så får du gärna göra det
Läste i den andra tråden, men skulle ha låtit bli. Det är ofattbart och orättvist och jag borde verkligen inte ha läst. För jag är feg och vill inte veta vad som kan hända eller gå fel. Men jag grät för den lilla och för hennes föräldrar.