• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • ingenjörsbruden

Fru Bygg skrev 2010-08-26 15:10:01 följande:
      Ja, får väl se till att fixa en praktikant som skriver ut alla ritningar. Var kan man hitta en sån med kort varsel?

Har ni inget plottprogram?

• Ninnnis

passionsblomman skrev 2010-08-26 15:11:59 följande:
      Flamman, det syns mig som om umgänget med mig, Bruttan och Ingis-för att nämna några, har fått ditt förut vårdade språk att förfalla å det mest beklagansvärda.Men roligt är det!

• Ninnnis

Men Blommis, det kan väl inte finnas på världskartan att det skulle gå så långt att det hamnar i brottsregistret? Polisen måste väl få klarhet i vad som hänt ganska snart?

• ingenjörsbruden

Nä nu måste jag jobba resten av stunden jag är kvar här....sen ska jag shoppa ny mössa till Busan för de två hon har nu är antinger liten eller för stor...så ja....hoppas jag hittar någon bra...helst med hakrem så den inte kan plockas av så lätt!

Ses i morgon bruttor!

• Heloise
    Fru Bygg skrev 2010-08-26 15:10:01 följande:
      Ja, får väl se till att fixa en praktikant som skriver ut alla ritningar. Var kan man hitta en sån med kort varsel?
    Jag kan skriv aut ritningar, bara jag slipper umgås med folk, svara på frågor och bära tunga saker

• Fru Bygg

ingenjörsbruden skrev 2010-08-26 15:18:12 följande:
      Har ni inget plottprogram?

Nope, tyvärr. Därav så tar det så lång tid. Har väl hållit på nu sen lunch och har bara skrivit ut en fjärdedel. puh....

• passionsblomman

Heloise,nu minns jag inte 100% säkert, men jag har för mig att de frågar "personnummer?" och så rabblar man det, medan de knappar. Rimligtvis borde de ju också sedan be om leg, men det vette fan om de faktiskt gör det. Det är sambon som hyrt alla gångerna, så jag minns faktiskt inte.

• Heloise

Powernappar inför IKEA besöket i kväll

Lön+ uttråkad men KÖPKÅT Heloise= Party på IKEA Panzer kommer att gråta blod innan vi är klara  muahahahaha

Just det vi ska på hockey ikväll Brynäs- AIK träningsmatch, det är fel att sukta efter killar i 20+ åldern när man är rätt gravid och gift eller är det okej? Jag känner att se men inte röra borde duga bra även i det här fallet

• Fru Bygg

Heloise skrev 2010-08-26 15:19:53 följande:
    Jag kan skriv aut ritningar, bara jag slipper umgås med folk, svara på frågor och bära tunga saker  

du får jobbet. Kan du vara här nere i Skåne på 10 min?
    Det finns viss risk för umgänge med folk (låter farligt), och säkert en del dumma frågor men förmodligen inga tunga lyft.

• Ninnnis

Heloise skrev 2010-08-26 15:22:43 följande:
       Just det vi ska på hockey ikväll Brynäs- AIK träningsmatch, det är fel att sukta efter killar i 20+ åldern när man är rätt gravid och gift eller är det okej? Jag känner att se men inte röra borde duga bra även i det här fallet

Killar i hockeyutrustning är alltid okej att sukta efter

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans