• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Ninnnis

Fru Sy, det kan nog kännas skönt att berätta för föräldrarna eftersom du mår dåligt. Och allt SKA ju gå bra!

• Ninnnis

Min make skulle ha möte ikväll, men det blev inställt. Jag anmodade därför om myskväll via sms och lyckligtvis fick jag det beviljat Så nu ska jag åka hem och mysa och äta ärtsoppa och pannkakor med mina killar. (Fast den lilla får torrfoder )

• Fru sy

Fru Bygg skrev 2010-08-26 15:46:39 följande:
    Skönt att du mått bättre idag, Fru Sy!Spännande med VUL! Var det nästa vecka?

Japp, vi ska på vul på onsdag.

Nu har jag skaffat armband, tänkte ge de en chans innan jag stoppar i mig tabletter. Men funderar på om det verkligen går att dölja dem på jobbet, men jag får väl testa...

• Fru sy

Ninnnis skrev 2010-08-26 16:48:40 följande:
    Min make skulle ha möte ikväll, men det blev inställt. Jag anmodade därför om myskväll via sms och lyckligtvis fick jag det beviljat Så nu ska jag åka hem och mysa och äta ärtsoppa och pannkakor med mina killar. (Fast den lilla får torrfoder )

Låter mysigt! Vill oxå ha myskväll med ärtsoppa, pannkakor och punch

• Villemoa

Blommis: det var tamejfan det DUMMASTE jag hört!!! Stackars passionsgubben som ska sitta och genomlida polisförhör på sin lediga dag när han ens inte gjort något fel!!

• Villemoa

Fru sy: glömde ju säga det förut, vad BRA att du stannade hemma!! Vila brukar göra så man mår mindre illa men det är ju inte lätt att vila när man har ett jobb att gå till.

• Fru sy

Villemoa skrev 2010-08-26 17:21:03 följande:
    Fru sy: glömde ju säga det förut, vad BRA att du stannade hemma!! Vila brukar göra så man mår mindre illa men det är ju inte lätt att vila när man har ett jobb att gå till.

Tack, du tar bort mitt dåliga samvete lite har märkt att jag mår mindre illa när jag kan vila. Kommer jag må som jag gjorde igår förstår jag inte hur jag skall kunna jobba. Hoppas att armbanden hjälper!

• Villemoa

Fru sy skrev 2010-08-26 17:33:14 följande:
      Tack, du tar bort mitt dåliga samvete lite har märkt att jag mår mindre illa när jag kan vila. Kommer jag må som jag gjorde igår förstår jag inte hur jag skall kunna jobba. Hoppas att armbanden hjälper!

Det där samvetet vet jag allt om! När man jobbar som vi gör finns det med en dygnet runt. Hjälper inte armbanden ska du kräva att få receptbelagda tabletter för de hjälper, de och en-två veckors sjukskrivning gör att man hinner vänja sig vid dem och samtidigt vila. Det viktigaste som finns just nu är bebisen i magen och du!

• Daa

Blommis: helt förstummad över hur de behandlat din sambo. Jag kan nog hålla med dem som säger att det var det dummaste de hört.
    Helt logiskt att en man hyr massa filmer som sig själv, med sitt eget personnummer, och sedan en dag bestämmer sig för att köra med urkundsförfalskning för att hyra en film som han sedan lämnar tillbaka i tid. Duh!

• Daa

Fru Sy: skönt att vilan lättade illamåendet lite. Kloka råd från Villemoa.
    Och spännande med VUL.

Heloise: trevliga sexdrömmar? Ska man få det? Jag drömmer bara konstiga saker som att jag måste hjälpa polisen att infiltrera en kriminell och farlig liga eller att vi har maskerad på jobbet och jag springer runt för att leta efter en tiara som inte går sönder så jag kan gå som lady Di. Och allt annat skumt jag har råkat ut för nattetid. En del otäcka och lite väl spännande saker och andra som bara är konstiga.

Ninnis: Härligt att myskvällen blev beviljad. Ni tänker alltså inte göra något experiment med gullhunden och ärtsoppa?

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans