• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Villemoa

Här dröms inga sexdrömmar heller, mest knasiga drömmar som jag ibland vaknar av. Tur att jag inte kommer ihåg dem sen!

Daa: *fnissar åt din dröm*

• Villemoa

Alltså, jag kan inte göra alla smileys längre. När jag klickar på smileysymbolen så finns den sidan inte längre. Så irriterande!

• Daa

Jag tror att Ninnis är så klok att hon inte skulle experimentera med något sådant.

*återupplever dagen efter vi ätit surströmming med jobbet. Chefen mycket irriterat: "Vem gav valpen surströmming?" Stackars hunden hade inte alls mått bra den natten...*

passionsblomman skrev 2010-08-26 18:42:36 följande:
    Åh NEJ för guds skull! Inte ärtsoppa i gullunden! De fiser väl förfärligt nog ändå! *grön smiley*

• Daa

Ett inlägg om foglossning förresten: Villemoa och Heloise, ni hade provat bälten, eller hur? Min bm sade idag att hon brukar rekommendera dem som har stora bekymmer och inte blir hjälpta av sina bälten att vända sig till närmaste ortopedtekniska avdelning för att få hjälp att hitta en lämplig gördel/bälte, för där finns lite tuffare grejor.

• Daa

Jag försöker skicka meddelanden på fb, men det går inte. Fattar inte vad som är problemet. Skriva meddelandet går bra, men när jag trycker på Sänd händer: Ingenting. Försökte på makens dator också: ingenting. Idag på lunchen lyckades jag få iväg några meddelanden från jobbdatorn. Kan någon begripa vad som är felet hemma hos oss? Allt annat jag försöker göra på fb går som på räls.

• Villemoa

Daa skrev 2010-08-26 19:00:27 följande:
    Ett inlägg om foglossning förresten: Villemoa och Heloise, ni hade provat bälten, eller hur? Min bm sade idag att hon brukar rekommendera dem som har stora bekymmer och inte blir hjälpta av sina bälten att vända sig till närmaste ortopedtekniska avdelning för att få hjälp att hitta en lämplig gördel/bälte, för där finns lite tuffare grejor.

Det tål att tänkas på. Jag använder bälte och det hjälper mig på så sätt att det håller ihop/trycker ihop mitt bäcken när jag går och sitter vilket är väldigt skönt. Det det däremot inte hjälper mot är den här nerven som är i kläm (om det nu är en nerv förstås).
    Måste kolla upp var närmsta ortopedtekniska avdelning finns och om man bara kan komma dit så där eller om man behöver en remiss.

• Villemoa

Daa skrev 2010-08-26 19:05:39 följande:
    Jag försöker skicka meddelanden på fb, men det går inte. Fattar inte vad som är problemet. Skriva meddelandet går bra, men när jag trycker på Sänd händer: Ingenting. Försökte på makens dator också: ingenting. Idag på lunchen lyckades jag få iväg några meddelanden från jobbdatorn. Kan någon begripa vad som är felet hemma hos oss? Allt annat jag försöker göra på fb går som på räls.

Så där blir det för mig också ibland, tror snarare att det är FB det är fel på. Men jag vet inte helt säkert förstås.

• Norrskensflamman

Piiuuuh... middagen är undanstökad. T hade fått läxa som en fritidsfröken svängde förbi med på vägen hem. Den och alla andra blad de jobbat med två dagar är också avklarade. Med lite gorm förstås.

Nu badar ungarna. Badkar är GULD värt när man har kids!

Nu ska jag bara skrubba upp dem, borsta tänderna och slänga dem i säng.

Jesus, vad jag är sugen på VIN! Det var evigheter sedan. En månad tror jag. Åtminstone tre veckor sedan!

Å andra sidan rätt skönt att ha några vita veckor. Okej, jag har druckit lite konjak i medicinskt syfte när jag varit förkyld. Maken har inte druckit en droppe på hela tiden sen vi kom hem. MÅste vara rekord. Inte ens öl har han druckit! Hade iofs varit slöseri eftersom allt som han intar sprutar ut där bak inom 15 min, pga penicillinet. Men nu har han slutat äta de där tabletterna, han fick skit(!)ont i magen tillslut.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans