• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Norrskensflamman

Ingis: Så skönt då att ni fått sova Sömn är underskattat. Fan, hela livet blir ju kaos och skit om man inte får sova ordentligt.  Och vilken mysmiddag, wow! Det var du värd, du som fixat blommor och jobbat och allt

• Ninnnis

Ingis, vad GLAD jag blir över att det fungerar bättre hemma. Kram!

Heloise, hoppas på en riktigt bra HP

Flamman, klart du ska ha övertid om du jobbar hemma på helgen!

• Norrskensflamman

Vad ska BT-flickorna göra för trevligt i helgen då?

Själv så ska jag städa nedervåningen lite tror jag. Gästerna dyker väl upp nästa helg istället.
    Borde ta fram joggingskorna och springa min runda lör o sönmorgon, blev inget förra helgen då jag var sjuk, och jaghar inte kunnnat träna på hela veckan.

Jag tror jag ska ta och läsa de där handledningarna. Chefen har ju själv sagt att vi måste skriva upp och själva hålla reda på om vi jobbar över. Så då gör jag väl det då. Men jag tycker att helgjobb borde ge mer än bara timme mot timme. Fan, det är ju inte mitt fel att jag fick pappren igår em, det är ju dålig planering från deras sida. Man har ju dagliga uppgifter som ska skötas också.

*loggar ut och jobbar vidare*

• Fru E

Ingis-jag är redo för BT träff när som än har vi vare sig kök, ordnat uterum eller vardagsrum men vill ni besöka röran så är ni välkomna nu eller senare. Kan skicka ut maken i garaget att städa eller ut på nya hojjen

• Villemoa

Ingis: jag städade imorse så jag gör inte många knop just nu. Tur att Moa kan leka själv!

Den här BT-flickan ska ha kräftskiva med hela grannskapet imorgon. Vi hoppas på att vi slipper regn eftersom vi ska duka långbord på gatan. Av 22 hushåll tror jag 18 kommer så det ska bli jättekul!

Heloise: om FK ska räkna ut din SGI på sex år tillbaka så lär det bli en bra nivå på din SGI. Ta en bild på din chef när du berättar att hon måste skriva upp månad för månad för sex år tillbaka i tiden....

• Villemoa

BT-träff vore trevligt om det inte vore för att jag också bor alldeles för långt borta!

• Ninnnis

Vad kul det låter med kräftskivan, Villemoa! Imorgon ska vi antingen vandra eller paddla kanot (vi ska bara komma överens om vilket det blir), sedan blir det nog välförtjänt lördagsmiddag med tillhörande vin och soffmys på kvällen. På söndag ska vi på friluftsmässa, i övrigt oplanerat. Oj vilka skogsmullar vi låter som nu... Vi är ofta ute på dagsvandringar och liknande men det är inte varje helg vi springer på friluftsmässa Fru E, jag behöver inget färdigt hus för att komma och hälsa på

• Villemoa

Ninnis: låter som ni kommer få en väldigt mysig helg! Men så gott det låter med vin, det är jag också sugen på!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans