• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Norrskensflamman

Ninnnis skrev 2010-08-27 13:40:28 följande:
      Fast jag menade det mer som en komplimang  Flamman är Sonjas vilda alter ego

Exat så är det . Huvet på spiken Ninnis!

• Norrskensflamman

Fru bygg: *nynnar... "ta mig till havet"* Så underbart! Ta mig med... snääälla *viftar med ögonfransarna* Jag kan vara nanny och ta hand om dottern

• Hvidbrud

Flamman ör som graviditetsdrömmarna... Helt utan spärr och filter... hade också heta drömmar och konstiga... Kattungar som bet mig i tummen genom magen ( ja, jag bar på kattungar...) men rent fysiskt... Jäklar anamma vilka orgasmer jag fick under graviditeten. Det saknar jag lite....

• Hvidbrud

Vad mysigt ni alla ska ha det! Jag Batman och muffin ska bara ha det mysigt o h strosa lite i parken och njuta av att malmöfestivalen tar slut ikväll... Kanske fika hos några vänner som nyss renoverat sitt kök. De gifte sig för tre år sen och vi är jätte jätte nära. Hon är tokigt barnkär så jag u drar varför det inte har kommit ett litet yngel, men jag vågar inte fråga...

• Norrskensflamman

Hvidbrud skrev 2010-08-27 13:52:03 följande:
     Jäklar anamma vilka orgasmer jag fick under graviditeten. Det saknar jag lite....

Ja men gud, jag med !

• ingenjörsbruden

Fru Bygg skrev 2010-08-27 13:39:02 följande:
    Min helg börjar med middag idag på en mysig restaurang vid havet tillsammans med maken, dottern och en annan familj. I helgen är det lugnt. Blir nog lite förberedelser för flytten. Kom precis på att vi säljer både vårt köksbord och matsalsbord redan i helgen. Kanske inte så genomtänkt. Får väl sitta på en filt på golvet och leka picknick hela september.

Låter häääärligt!

• Heloise
    Hvidbrud skrev 2010-08-27 13:52:03 följande:
     Jäklar anamma vilka orgasmer jag fick under graviditeten. Det saknar jag lite....
    Jag fick dem i sömnen... inte så tokigt att vakna av att hela världen skakar Ännu bättre med en småslumrande man bredvid som man kunde hoppa på för att fortsätta det som Russel Crowe startade( eller Eric Bana eller ...) Hmm men de kanske hinner komma tillbaka, det är ju flera månader kvar
Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans