• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • ingenjörsbruden

Fru Bygg skrev 2010-08-27 13:40:47 följande:
    Ingis, japp det var en jobbig natt inatt. Först så håller maken mig uppe (med mys, dock inte mig emot) och sen har Ella sovit (eller bökat) mellan oss sen ett inatt.Jaja, nu är det dags för MÖTET och jag har iallafall laddat med nybakade wienerbröd och kaffe. Hoppas det håller gubbarna på gott humör!Sitter och väntar på att min lilla prinsessa ska komma på besök! *längtar*

Vill osså mysa med min sessa....*surar lite*

• ingenjörsbruden

Heloise skrev 2010-08-27 15:08:21 följande:
    Jag fick dem i sömnen... inte så tokigt att vakna av att hela världen skakar Ännu bättre med en småslumrande man bredvid som man kunde hoppa på för att fortsätta det som Russel Crowe startade( eller Eric Bana eller ...) Hmm men de kanske hinner komma tillbaka, det är ju flera månader kvar

OJ! Ja det får vi väl hoppas på!

• ingenjörsbruden

Hvidbrud skrev 2010-08-27 13:58:36 följande:
    Vad mysigt ni alla ska ha det! Jag Batman och muffin ska bara ha det mysigt o h strosa lite i parken och njuta av att malmöfestivalen tar slut ikväll... Kanske fika hos några vänner som nyss renoverat sitt kök. De gifte sig för tre år sen och vi är jätte jätte nära. Hon är tokigt barnkär så jag u drar varför det inte har kommit ett litet yngel, men jag vågar inte fråga...

Det är så svårt....men om ni är så nära så tycker jag nog att du kan fråga...iallafall när ni är på tumanhand.......de kanske behöver lite extra stöttning o så.

• Ninnnis

Heloise skrev 2010-08-27 15:08:21 följande:
    Jag fick dem i sömnen... inte så tokigt att vakna av att hela världen skakar Ännu bättre med en småslumrande man bredvid som man kunde hoppa på för att fortsätta det som Russel Crowe startade( eller Eric Bana eller ...) Hmm men de kanske hinner komma tillbaka, det är ju flera månader kvar

• Ninnnis

Fru Bygg skrev 2010-08-27 13:42:12 följande:
      Tack, ni har ju också en underbar helg planerad! Mysigt med promenad eller paddling! Vilket är det som du vill?

Jag vill paddla och cykla, maken vill vandra. Vi får se, det blir nog mysigt vilket som

• ingenjörsbruden

Vi ska inte göra så mkt....jag ska fixa färdigt ritningarna på vår blomsterrabatt o offerten ska justeras o mailas iväg, jag ska provsjunga t damkören....tränar extra mkt på kvällarna nu....dock mest barnsånger....men Busan diggar med....har aldrig hört dem men det borde väl vara kul i vilket fall som! O så ska jag på rabdido-party på söndag hos Busans kompis. Tror inte det blir shoppat så mkt...men Busan kan ju få leka med kompisen om inte annat!
    Så lite skojigheter har jag på schemat....hoppas även på att maken o jag kan prata ut....men det känns eg inte som att det behövs just nu....han verkar ha fattat hur slitigt det varit o tråkigt osså mellan varven.....har kanske redan berättat det.....men igår så sa han att det inte hade varit lite fel med lite semester.....jäkla rikspucko.....så ev så har han fattat varför jag varit ledsen på sista tiden......

Men äta på restaurang vid havet eller strosa i parker o festivaler låter faktiskt snäppet bättre!

• ingenjörsbruden

Ninnnis skrev 2010-08-27 15:13:02 följande:
      Jag vill paddla och cykla, maken vill vandra. Vi får se, det blir nog mysigt vilket som

Ja just det...det lät osså härligt!

• Heloise

Åh vad alla har härliga planer inför helgen, jag skulle vilja paddla kanot Ninnis, men den skulle väl sjunka antar jag

Middag vid havet låter också jättehärligt, precis som mysmiddag hemma. Vi har ju späckat schema den här helgen som alla andra helger, vi är väldigt eftertraktade

Ikväll är det kräftskiva( jag har snott ihop 2 västerbottenpajer) imorgon 30årsfest, och på söndag ska Panzer leka med Fp hela dagen... Det är bäst att han kommer till Bryssel snart för jag är less på att Folkpartiet ser mer av min man än jag gör, men iofs är han valsamordnare och det är val snart, kanske är därför

Jag har haft en mysig förmiddag, först kom svärmor över och vi åt en sen frulle, sen kom Madde och Nanna och bästa H och Elsa, massa bebismys, fast båda bebisarna var trötta så det blev en hel del bebisskrik också...

Nu ska jag motvilligt betala räkningarna, ringa till pappa och skälla en sväng och sen tänkte jag ta ett bad!

• Heloise

Jag måste bara få säga en sak, min pappa han lever i en helt egen värld, den världen är fullständigt skild ifrån den riktiga världen och dessutom är han en sån jävla hästskojare så folk med ohederliga avsikter borde gå i skola hos honom!!!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans