• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Norrskensflamman

Kikar in och kramar alla som vill och behöver. Idag o imorron är jag på kurs.
    Har läst igenom hela kompendiet i helgen. Så det blev ingen dammsugning. Dammråttrona rullar runt där hemma... eller hur var det nu "änglatofflor" kallades de väl?

Fjällbruttan, var är du????

Vad mysigt ni verkar haft det i helgen alla!

• ingenjörsbruden

Norrskensflamman skrev 2010-08-30 08:17:47 följande:
    Kikar in och kramar alla som vill och behöver. Idag o imorron är jag på kurs. Har läst igenom hela kompendiet i helgen. Så det blev ingen dammsugning. Dammråttrona rullar runt där hemma... eller hur var det nu "änglatofflor" kallades de väl? Fjällbruttan, var är du????Vad mysigt ni verkar haft det i helgen alla!

änglatofflor... den var bra!

• Hvidbrud

Tack tack! Blidde inga indianer.... Blidde plus! Konstig cykel denna månaden... testede på bim+3 och där var inget. Magen fortsatte att dra och ömma, inget luktade gott och brösten blev konstigt tomma och kilona rasade (?) så jag testade igen bara för att. Så blev det pluss! Maken är överlycklig jag är glad, men stressad av det. Har ju inget jobb och ingen igs (eller vad det heter!) och e är så liiiten! Många tankar och känslor... Blommis: läste om dina indisar i förra tråden, kanske dags för ett nytt test?

• Heloise
    Hvidbrud skrev 2010-08-30 08:20:18 följande:
    Plus!
    GRATTIS!!!!!!!!!! :D .-D
Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans